16 مهر 1400 - 2:49 ب.ظ

نقش مهم تعامل اتاق بازرگانی و شرکت فولادمبارکه در تحقق پروژه‌های توسعه ای استان اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب شایسته، بر نقش کلیدی و سازنده فولادمبارکه به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی استان و کشور و همچنین تاثیر این مجتمع بزرگ صنعتی در رفاه اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های استان تاکید کرد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعودگلشیرازی همچنین توجه به تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای استان از جمله پروژه‌های انتقال آب خلیج فارس، قطار پرسرعت اصفهان -تهران، دهکده لجستیک و خط هوایی اصفهان به عنوان انتظارات مردم اصفهان از دولت انقلابی و مردمی و همچنین شرکت فولادمبارکه را ضروری دانست.
در این دیدارضمن اشاره به نقش مهم هم‌سویی، مشارکت و تعامل پارلمان بخش خصوصی اصفهان و شرکت فولادمبارکه درتحقق این اهداف بر ضرورت حمایت از توسعه باشگاه روابط عمومی‌های شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان ،توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و گسیل منابع بودجه ای این حوزه به نقاط هدف به منظور محرومیت زدایی، ایجاد عدالت اجتماعی و امیدآفرینی میان مردم مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
همچنین بر لزوم استفاده از امکانات و پتانسیل‌های این شرکت به عنوان پیشران اقتصادی و صنعتی در اقتصاد استانی و ملی در راستای شبکه سازی بین فعالان اقتصادی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در دوران جنگ اقتصادی تاکیدشد.
لازم به ذکر است در این دیدار مقرر شد جلسات منظمی به صورت ماهیانه به منظور تشریک مساعی و مشارکت در تحقق اهداف تعیین شده برگزارشود.

 

103

کد خبر: 30133

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0