12 مهر 1400 - 12:18 ق.ظ

یک میلیارد تومان هزینه به منظور توسعه طرح های برق رسانی در جنوب غرب اصفهان

بخش برق کشور به عنوان صنعتی زیربنایی در طی چهار دهه اخیر توانسته است با توسعه طرح های خود در زمینه‌های مختلف، نقش مهمی را در توسعه اقتصادی و آبادانی کشور ایفا کند.

به گزارش یاقوت نیوز، شرکت توزیع برق اصفهان که به عنوان یکی از صنعت های برق کلانشهرهای ایران در راستای متعادل سازی بار و ارتقا کیفیت توان برق  مشترکین با هدف انتقال برق با ولتاژ استاندارد اقدام به کابل کشی فشار ضعیف زمینی به طول ۱۶۰ متر و نصب دو دستگاه تابلو ۴۰۰ آمپر در خیابان باغ دریاچه کوی آقا داودی نمود.

مهندس محمد رضا آریانپور، مدیر برق منطقه ۵ شرکت توزیع برق اصفهان گفت: برق رسانی پایدار و مطمئن از رسالت های شرکت توزیع برق و همچنین این منطقه بوده است.

وی ضریب نفوذ برق درشرکت توزیع برق اصفهان را ۱۰۰  درصد ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر تمامی خانوارهای شهری و روستایی از نعمت برق برخوردار هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: نصب ترانس هوایی ۲۵۰ به همراه کابلکشی فشار متوسط خود نگهدار و کابل کشی فشار ضعیف زمینی در انتهای خیابان قائمیه از دیگر اقدامات این امور بوده است و در خیابان قائمیه کوی دلشاد نصب ترانس هوایی با ظرفیت ۲۵۰ کیلوولت آمپر صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: ایجاد ظرفیت برای مشترکین جدید و ایجاد توان استاندارد موجب شد که تقویت ترانس هوایی از ۲۵۰ به ۴۰۰ کیلو ولت آمپردر خیابان کشاورزی کوی حسینیان صورت گیرد که به طور قطع رضایتمندی مشترکین و متقاضیان را در بر خواهد داشت.

وی در پایان گفت: هزینه این پروژه ها بالغ بر یک میلیارد تومان می باشد.

 

103

کد خبر: 30091

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0