7 مهر 1400 - 9:21 ق.ظ

برای نخستین بار ؛

افتتاح کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در اصفهان

اولین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با 43 هزارعنوان‌ کتاب به همت فرهنگسرای پایداری و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران در تخت فولاد اصفهان افتتاح شد.

به گزارش یاقوت وطن، رییس فرهنگسرای پایداری با بیان مطلب فوق گفت: پس از سالها نیازسنجی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار وشناساندن شهدای شهر به قشر جوانان و بررسی های بعمل آمده هر روز کمبود مکان و محلی برای گردهمایی پژوهشگران و نویسندگان و علاقمندان به مقوله دفاع مقدس و شهدا آشکار و اشکارتر شد؛ بنابراین فرهنگسرای پایداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و پس از جلسات متعدد، اولین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را  با 43هزار عنوان‌کتاب و برای اولین بار در شهر اصفهان و در قلب معنوی این شهر، یعنی تخت فولاد رقم زد. سعید صرامی افزود: در این کتابخانه کلیه آثار منتشرشده در حوزه ایثار و شهادت موجود است؛ با این هدف که‌ این کتابخانه به سامانه جامع کتابخانه های شهرداری اصفهان وصل گردد و هم علاقمندان بتوانند با استفاده از ظرفیت سالن کتابخانه دراین مکان با شهدا آشنا شوند.

رییس فرهنگسرای پایداری با بیان اینکه ایجاد اتاق فکر نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس و اجرای طرح نذر کتاب از برنامه های آتی این کتابخانه تخصصی است اضافه کرد: این کتابخانه مجهز به سالن مطالعه ویژه اعضا می باشد و عضویت برای عموم شهروندان آزاد است .

 

102

 

کد خبر: 30023

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0