7 مهر 1400 - 12:32 ق.ظ

توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم در راس برنامه‌های دولت قرار دارد

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است؛ گفت: در این باره ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می‌شود و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم به خصوص مسائل اقتصادی در راس برنامه‌های این دولت قرار دارد.

به گزارش یاقوت وطن، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد وحیدی» که به منظور تکریم حسین کلانتری و معارفه سید علی احمد زاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج مرکز این استان شده بود، در جمع خبرنگاران در فرودگاه این شهر، درخصوص ملاک انتخاب استانداران گفت: لایق بودن، قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای، کارآمدی و مردمی بودن ملاک نهایی در انتخاب استانداران است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است؛ گفت: در این راستا ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می‌شود و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم به خصوص مسائل اقتصادی در راس برنامه‌های این دولت قرار دارد.

وی همچنین گفت: پیشرفت استان ها، بسیج امکانات برای حل مشکلات استان‌ها و رفع محرومیت‌ها از نقاط مختلف کشور جزء برنامه‌های اولویت دار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه همه تمهیدات و زمینه سازی‌های لازم برای بازگشت زائرین حسینی به داخل کشور فراهم شده است؛ گفت: مهم‌ترین مسئله در این خصوص حمل و نقل و مسائل بهداشتی است که در این حوزه پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی در این خصوص گفت: اتوبوس‌های کافی اعزام شده و همچنین در حوزه حمل و نقل ریلی هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وزیر کشور در این زمینه، از تمهیدات و اقدامات لازم امدادی، تغذیه‌ای و بهداشتی در نظر گرفته شده در دو مرز مهران و شلمچه خبر داد و گفت: دوستان وزارت بهداشت هم برای انجام تست‌های لازم و فوری از زائران مستقر شده اند.

وی همچنین در خصوص حمل و نقل هوایی هم گفت: هواپیما به اندازه کافی در نظر گرفته شده که طی سه الی چهار روز زائرین عزیز را به داخل کشور انتقال دهند.

کد خبر: 30017

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0