4 مهر 1400 - 12:25 ق.ظ

برگزاری دومین انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان؛

۶۴۰ بازنشسته و خانواده ایشان زیر سایه کانون بازنشستگان به آسایش و امنیت خاطر رسیدند

دومین دوره انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان در ۴ محل برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز، مجید جوانمرد مدیر امور کارکنان ورفاه شرکت توزیع برق اصفهان گفت: کانون بازنشستگان یک تشکل منسجمی است و در کانون، همکاران بازنشسته نیز ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری و تعامل سازنده با یکدیگر را دارند.

وی در ادامه گفت: با تشکیل انتخابات جدید به جد افکار جدید تشکیل می شود و اتاق فکر مناسبی برای استفاده از امکانات و همچنین استفاده از ایده های جدید شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: این انتخابات با همکاری مشاور مدیرعامل در کانون بازنشستگان، معاونت منابع انسانی و دفتر حراست و امور محرمانه انجام گرفت و ۱۰۷ نفر از همکاران بازنشسته در این انتخابات شرکت کردند ومراکزی که بازنشستگان رای خود را به صندوق ارا ریختند  شامل کانون باز نشستگان در خیابان شکر شکن، خیابان امام خمینی امور برق شمالغرب، خیابان ارغوانیه امور برق نواحی جی و در نهایت خیابان ملاصدرا امور برق جنوب شرق انتخابات صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: علت پراکندگی نقاط انتخابات یکی سلامتی بازنشستگان عزیز و عدم ایجاد ازدحام و دیگر اینکه دسترسی بیشتر و راحتی برای بازنشستگان بود که خدا را شکر این امر محقق شد.

وی گفت: پس از شمردن آرا ۵ نفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و ۳ نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند که از ۵ نفر عضو اصلی به ترتیب آرا مهدی نصر ،سید حمید امامی جمعه ،سید محسن اسدی ،سید رضا حسینی و محمد علی داوری واز۳ نفر عضو علی البدل محمد تولا ،حشمت ا…کریمیان و بختیارخاوری انتخاب شدند که در نهایت ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل و یک نفر بازرس منتخب خواهند شد.

گفتنی است؛ انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان هر ۴ سال یک بار با حضور مشاور مدیرعامل در کانون بازنشستگان، معاونت منابع انسانی و دفتر حراست و امور محرمانه انجام می شود.

 

103

کد خبر: 29982

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0