آموزش مجازی نزدیک ۹۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی از امروز آغاز شد

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل نزدیک ۹۰۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در استان، گفت: از امروز آموزش مجازی در بیش از ۳۷ هزار کلاس درس آغاز می شود و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها کلاس های زیر ۱۵ نفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند به صورت حضوری برگزار شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاقوت وطن؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به اشاره به آغاز سال تحصیلی برای ۹۰۰ هزار دانش آموز در استان، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۶ درصد از کلاس‌های درس در مدارس استان باید جمعیت زیر ۱۵ نفر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس حضوری برگزار کنند.

محمد اعتدادی در مراسم زنگ بازگشایی مدارس اصفهان که صبح امروز (شنبه_۳مهرماه) در دبیرستان دخترانه شاهد حکیمه (صارمیه ۱۶) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، به وضعیت آموزش و پرورش استان و کمبودها به ویژه کمبود نیروی انسانی اشاره و اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید ۳۷ هزار کلاس درس و ۶ هزار واحد آموزشی هیچ وقفه آموزشی نخواهند داشت و همه کلاس ها معلم خواهند داشت.

وی با اشاره به تلاش و فعالیت شبانه روزی در ۴۱ اداره، ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان برای اینکه کلاسی بدون معلم نمانند، گفت: این روزها همکارانم تا پاسی از شب در ادارات حضور دارند و بخش‌های مختلف همکاری خوبی با آموزش و پرورش استان داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل نزدیک ۹۰۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در استان، گفت: از امروز آموزش مجازی در بیش از ۳۷ هزار کلاس درس آغاز می شود و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها کلاس های زیر ۱۵ نفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند به صورت حضوری برگزار شوند.

وی با بیان اینکه ۶ درصد از کلاس های درس استان زیر ۱۵ دانش آموز دارند، گفت: از امروز کلاس های درس در مناطق عشایری و روستایی استان به صورت حضوری برگزار می‌شود. امیدواریم به تدریج زیرساخت ها فراهم و شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

محمدرضا نظریان_ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: تقارن ماه مهر با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، یادآور مهرورزی معلمان بزرگ مکتب ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین رکن تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: رونق علمی و تربیتی مدارس با برنامه ریزی و اهتمام ویژه مسئولان و تلاش معلمان و دانش آموزان محقق می شود. دانش آموزان بزرگترین سرمایه این کشور هستند و در همه گیری کرونا نیز معلمان تعلیم و تربیت آنها را رها نکرده و صادقانه و خالصانه نقش خود را برای رشد شکوفایی آینده سازان کشور ایفا کردند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان افزود: امیدوارم با مشارکت معلمان، مدیران و دانش آموزان و خانواده‌هایشان به صورت تدریجی در جهت بازگشایی مدارس گام برداریم و شعار تضمین سلامت و استمرار آموزش را محقق کنیم.

206

کد خبر: 29923

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0