2 مهر 1400 - 10:05 ق.ظ

درخواست ملی‌پوش والیبال از رهبر انقلاب

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: از پیام تبریک رهبر معظم انقلاب بابت قهرمانی تیم ملی تشکر می‌کنم و یک درخواست از ایشان دارم.

به گزارش یاقوت وطن، اسماعیل مسافر افزود: موضوعی که ارزش قهرمانی آسیا را دو چندان می‌کند این است که توانستیم با کادر فنی ایرانی به این عنوان دست پیدا کنیم. بهروز عطایی و دستیارانش به خوبی توانستند برنامه‌ریزی کرده و با آنالیز دقیق حریفان تیم را به سمت قهرمانی هدایت کنند. امیدوارم حمایت‌ها از مربیان ایرانی ادامه داشته باشد تا بتوانیم با اتکا به نیروهای بومی در همین مسیر به راه خود ادامه دهیم. به هر حال سختی‌های زیادی کشیدیم تا به مدال طلای آسیایی رسیدیم و این مدال را به مردم تقدیم می کنم. وی با اشاره به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب بابت قهرمانی تیم ایران، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در اظهارات خود نشان داده‌اند که توجه ویژه‌ای به والیبال دارند. ایشان چندی پیش تاکید به استفاده از مربیان داخلی در تیم‌های ملی داشتند و خوشبختانه والیبال به عنوان یکی از رشته‌های گروهی موفق توانست به این خواسته رهبری هم جامه عمل بپوشاند.

مسافر ادامه داد: وقتی شنیدم که رهبر انقلاب قهرمانی تیم ملی در آسیا را تبریک گفته‌اند بسیار خوشحال شدم و به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم، اما خواسته‌ای هم از ایشان دارم. از محضر رهبر انقلاب درخواست می‌کنم که در صورت فراهم بودن شرایط، با توجه به سوابقی که در تیم‌های ملی دارم با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوم. وی گفت: من در تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران سابقه بازی دارم و با توجه به سنم باید خدمت سربازی را سپری کنم، این موضوع ممکن است کمی من را از شرایط ایده‌آل و والیبال حرفه ای دور کند. می‌دانم که رهبر انقلاب نگاه‌ ویژه‌ای به جوانان این سرزمین دارند و امیدوارم خواسته من هم مورد تایید قرار بگیرد.

 

102

کد خبر: 29904

منبع: سرویس ورزشی

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0