31 شهریور 1400 - 9:41 ق.ظ

واکنش بانوان هندبالیست بعد از تاریخ‌سازی

شقایق باپیری نخستین لژیونر هندبال کشورمان پس از کسب پیروزی برابر سوریه و راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا و کسب جواز حضور در رقابت های جهانی، عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که برای تیم پیش آمد و عدم حضور کادرفنی روی نیمکت توانستیم خیلی خوب کار کنیم.

به گزارش یاقوت وطن، باپیری افزود: از اولین اردوی نخست هم قسم شدیم سهمیه رقابت های جهانی را بگیریم و بازیکنان در تمام لحظات مسابقات این دوره یکدل و همدل بودند. اینقدر خوشحالم که نمی توانم حسم را بگویم! خوشحالم از اینکه بزرگترین موفقیت تاریخ ورزش بانوان در رشته های توپی را در هندبال رقم زدیم. وی درباره بازی با سوریه هم اضافه کرد: تیم سوریه برای برنده شدن به زمین مسابقه آمد ولی اجازه پیشروی به این تیم ندادیم و این تیم هر کاری کرد به در بسته خورد. نخستین لژیونر هندبال کشورمان درخصوص بازی با تیم کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال آسیا نیز گفت: کره یه تیم سرعتی، تیمی بدون نقص و به نظر من بهترین تیم این دوره از بازی هاست اما ما تمام تلاش خود را می کنیم بدون اشتباه بازی کنیم. شیما زارع، کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان پس از کسب پیروزی برابر سوریه و راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: این افتخار که برای اولین بار در تاریخ ورزش توپی بانوان رقم خورده است را به رهبر انقلاب، خانواده شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنیم. زارع افزود: بانوان ما امروز نشان دادند می توانند با حجاب اسلامی افتخارآفرینی کند. حجاب ما سلاح ماست.

مینا وطن پرست، شقایق باپیری، عطیه شهسواری، شیما زارع، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی، هدیه ویسی، آرزو کیانی آرا، حدیث نوروزی، مریم یوسفی، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، الناز قاسمی، هانیه لک، رویا نوروزی، بهاره ایزدگشب، صونا بیداد و زینب بذرافکن اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی زنان آسیا است.

 

102

کد خبر: 29879

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0