29 شهریور 1400 - 8:56 ق.ظ

برق پایدار با زیر ساخت های استاندارد؛

مناطق روستایی از طرح های زیر بنایی برق برخوردار شدند

با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پروژه های بهینه سازی شبکه فشار متوسط، ضعیف، کابل خود نگهدار و جابجایی تاسیسات معارض در برق منطقه ۱۰ اصفهان اجرایی شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، مهندس حسین صادقیان، مدیر برق منطقه ۱۰ شرکت توزیع برق اصفهان گفت: صنعت برق اصفهان در سالهای اخیر با شتاب بیشتری در حال توسعه است و این روزها با طرح های زیربنایی و اثر بخش تامین انرژی پایدار و توزیع آن را در زندگی مردم  به خوبی ساری و جاری شده  است و مناطق کم برخوردار روستایی در چرخه تولید بیش از پیش شکوفا شده اند که این امر موجب شده اشتغال و شرایط معیشتی آنها  بهبود یابد.

وی در ادامه افزود: پروژه بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و نصب پست هوایی به منظور اصلاح افت ولتاژ منطقه، در خیابان شهید خزایی بلوار گل نرگس به اتمام رسید و نزدیک به ۴ کیلومتر شبکه وکابل خود نگهدار به منظور اجرای این پروژه در این منطقه صورت گرفت و یک دستگاه پست هوایی ۳۱۵ کیلو ولت آمپر در مدار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با اجرایی شدن این پروژه ضمن اصلاح ساختار و بهبود ولتاژ برق مشترکین موجود و متعادل سازی بار ترانسفور ماتور و فیدرهای موجود ،ظرفیت مناسب به منظور برق رسانی به مشترکین جدید در آینده فراهم شده است.

صادقیان به یکی دیگر از پروژه های انجام شده در محدوده برق منطقه ۱۰ اشاره کرد وتصریح نمود: جابجایی تاسیسات معارض با تعریض بلوار  روشن دشت حد فاصل شهدای هسته تا کانال نیک اندیش با  بیش از ۴ کیلومتر شبکه وکابل خود نگهدار عملیاتی شد که از اهداف این پروژه می توان به  بهینه سازی شبکه فشار متوسط و ضعیف، زیبا سازی مبلمان شهری، بهبود شاخص های کیفی و همچنین ارتقا ضریب ایمنی شهروندی را عنوان کرد.

مدیر برق منطقه ۱۰ شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: جابجایی تاسیسات معارض با تعریض بلوار ارغوانیه یکی دیگر از پروژه های شاخص این منطقه بوده است و در این راستا ۵/۲ کیلومتر کابل کشی و شبکه فشار متوسط هوایی حد فاصل میدان شهدای هسته ای تا میدان دکتر حسابی اجرا شده است و یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کیلو ولت آمپر نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: این پروژه  با هدفی از جمله بهینه سازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، کاهش خاموشی های ناخواسته، متعادل سازی بار فیدرها و زیبا سازی مبلمان شهری اجرایی شد.

 

103

کد خبر: 29811

منبع: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0