24 شهریور 1400 - 12:10 ق.ظ

اعزام کبدی کاران همدان به مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت کبدی استان همدان از اعزام تیم آقایان و بانوان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از فردا آغاز و به صورت متمرکز به مدت یک هفته برگزاری خواهد شد.

به گزارش یاقوت وطن، سید مصطفی موسوی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های هیئت برای حفظ آمادگی تیم‌های اعزامی و ارائه برنامه‌های مدون توسط مربیان، بازیکنان منتخب از شرایط مطلوب بدنی برخوردار بوده و برای برگزاری مسابقات و رقابت با سایر تیم‌های کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند. موسوی با اشاره به شرایط کرونا بیان کرد: این شرایط در دو سال اخیر باعث تغییر در مسابقات مختلف ورزشی و محروم شدن تماشاگران از لذت تماشای مسابقات هیجان انگیز ورزشی شده است. رئیس هیئت کبدی استان در ادامه گفت: تیم‌های آقایان و بانوان استان همدان در گروه یک و با استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام هم‌گروه هستند و در صورت کسب امتیازات لازم به جدول اصلی صعود خواهد کرد.

موسوی درباره نحوه انتخاب تیم‌ها بیان کرد: تیم‌های اعزامی از مسابقاتی که در خرداد ماه سال جاری برگزار شد، انتخاب شده و سپس تیم آقایان زیر نظر آقای وحید خراقانی مربی ارزنده استان و تیم بانوان زیر نظر خانم یاسمن رحمانی برای مسابقات کشوری به تمرین پرداختند و خوشبختانه از آمادگی مطلوب برخوردار هستند. رئیس هیئت کبدی استان همدان در پایان با اشاره به لزوم حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی گفت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت متمرکز در استان قم برای خواهران و در اردبیل برای آقایان برگزار می شود و از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم تست PCR گرفته شده است.

 

102

کد خبر: 29742

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0