24 شهریور 1400 - 9:10 ق.ظ

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه آبفای کاشان برای فعالیت های فرهنگی دینی

شرکت آب وفاضلاب کاشان رتبه شایسته تقدیر ویژه در انجام فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور را در سال ۱۳۹۹ به خود اختصاص داد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب کاشان، مسئول امور فرهنگی و دینی و سرپرست معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح تقدیری از عباسعلی کحال مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کاشان به دلیل تلاش و کوشش خالصانه در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز تقدیرنمودند.

مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کاشان با اشاره به کسب این موفقیت گفت: سال گذشته فعالیت های گسترده ای در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، سیره سنت اهل بیت(ع)، مدیریت مصرف و آموزه های دینی، استفاده بهینه از فضای مجازی و سواد رسانه ای و اوقات فراغت بین کارکنان و خانواده های آبفای شهرستان کاشان در دستور کار قرار گرفت و به اجرا در آمد.

عباسعلی کحال تصریح کرد: اهداف اصلی شرکت‌های آب و فاضلاب ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و رساندن آب شرب و بهداشتی و مطلوب به مشترکان است اما با رویکرد فرهنگی و آموزش فرهنگی و دینی می توان در اصلاح الگوی مصرف، و در استفاده بهینه از این نعمت گران بها اقدامات موثری انجام داد.

 

103

کد خبر: 29731

منبع: روابط عمومی آب و فاضلاب کاشان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0