17 شهریور 1400 - 8:18 ق.ظ

به منظور تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها؛

مشکلات و موانع توسعه ای استان اصفهان در رسانه ها انعکاس داده شود

در پانزدهمین جلسه کارگروه اقتصادی بنیاد مطالعات نصف جهان پیگیری ارکان ضروری دهکده لجستیک و همچنین بررسی تخصصی پیشنهادات مطرح شده در خصوص قطار پرسرعت اصفهان تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،  پانزدهمین جلسه کارگروه اقتصادی بنیاد مطالعات نصف جهان با حضور سید حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان ،حجت الله غلامی معاون عمرانی  استاندار ،حمید رضا فولادگر رئیس کارگروه اقتصادی بنیاد، مسعود گلشیرازی، رییس اتاق بازرگانی ،محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین چند تن از مسئولین استانی و صاحبنظران بخش خصوصی برگزار شد.
در این جلسه بررسی وضعیت دهکده لجستیک، قطار پرسرعت اصفهان- تهران و قطارهای حومه ای و همچنین سند توسعه اقتصاد دانش بنیان استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت. علاوه بر این  در خصوص  تعاملات با دولت سیزدهم در حوزه مسائل کلان و  پروژه های توسعه ای در استان نیز بحث و  گفتگو شد.
مسعود گلشیرازی، رییس  اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه این جلسه بر ضرورت تولید محتوا و انجام اقدامات رسانه ای با هدف برجسته کردن پروژه های  توسعه ای و بیان موانع موجود در توسعه استان تاکید کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:  اتاق بازرگانی در طی اقدامی جدید در تلاش است  که با تمرکز بر پروژه های توسعه  ای استان اصفهان و همچنین با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری آن، تصویری از وضعیت اصفهان در سالهای آینده تحت عنوان اصفهان آینده به نمایش بگذارد.
گلشیرازی با اشاره به مصوبات اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در زمینه تشکیل کارگروه مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و صدا سیما، اضافه کرد: لازم است  به منظور تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، مشکلات و موانع توسعه ای استان اصفهان در رسانه ها انعکاس داده شود تا اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.
در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت قطار پرسرعت تهران-اصفهان توسط علیرضا صلواتی، مجری پروژه های ملی وزارت مسکن، راه و شهرسازی در استان نیز ارائه شد و پیشنهاداتی در جهت انجام هرچه سریعتر این پروژه مطرح شد.

 

103

کد خبر: 29605

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0