8 شهریور 1400 - 10:24 ق.ظ

جوابگویی تاسیسات برای تقاضای بیشتر در آینده؛

بیش از یک کیلومتر شبکه در جنوب شرق اصفهان بازسازی و بهینه سازی شد

مهندس مهران نصر، مدیر برق منطقه ۶ شرکت توزیع برق اصفهان گفت: پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی به طول بیش از یک کیلومتردر خیابان های شیخ صدوقی ؛ نیک بخت و بهارستان در محله های سروستان؛ خیابان اردیبهشت و... صورت گرفته است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، مهران نصر در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که کیفیت برق رسانی را توسعه دهیم و به منظور توسعه اجتماعی و اقتصادی اقدامات مختلفی را به انجام برسانیم.

وی افزود: تحلیل وضعیت تأسیسات فعلی، عملیات اصلاح و بهینه سازی روی آن ها و همچنین تشریح بعضی از تغییرات و تحولات، امری مطلوب خواهد بود. درحال حاضر، بیشتر سیستم های توزیع، به صورت هوایی می باشند و صرف نظر از افزایش شبکه های کابل زمینی، سیستم های توزیع هوایی برای مدتی به همین گستردگی ادامه خواهد داشت.

وی به دیگر پروژه های صورت گرفته در محدوده این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه تجهیز پست و کابل کشی فشار ضعیف زمینی در شهرک شهید کشوری از دیگر پروژه های انجام شده در این محدوده بوده است

وی تصریح کرد: هزینه های این پروژه ها بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر برق منطقه ۶ شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه به وظایف شرکت های توزیع اشاره کرد و ابراز داشت: شرکت های توزیع نه تنها مصرف کنندگان شهری را سرویس  می دهند بلکه باید بارهای انفرادی از جمله صنایع و کارگاههای تولیدی، چاههای آب کشاورزی، مناطق دور دست روستایی و… را تحت پوشش برق رسانی قرار دهند که در این جا به نظارت و رسیدگی دقیق تر نیازمند خواهند بود بنابراین توجه به امر طراحی، احداث، تعمیر و نگهداری سیستم های توزیع، خود یک مبحث علمی روز شده و برای رعایت اصول فنی و اقتصادی در این شاخه از صنعت برق نیاز روزافزونی به چشم می خورد.

 

103

کد خبر: 29453

منبع: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0