2 شهریور 1400 - 4:05 ب.ظ

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

توجه خاص به رسانه‌ها از برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ است

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه معرفی «محمدمهدی اسماعیلی» به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را یکی از گزینه های خوب برای تصدی این وزارتخانه دانست و گفت: توجه خاص وی به رسانه‌ها ازبهترین بخش‌های برنامه اوست.

به گزارش پایگاه خبری یاقوت نیوز،«مسعود بصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصه های محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بنظرم آیت الله رئیسی با افرادی مانند وی معدل بالایی را از مجلس شورای اسلامی برای اخذ رای اعتماد به دست خواهد آورد.

وی از اسماعیلی به عنوان فردی دارای سابقه فعالیت های فرهنگی و با تجربه یاد کرد و گفت: با تجربه و توانایی که در او سراغ داریم بدون شک در آینده شاهد تحولات خوبی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج رسانه، جوانی را یکی از ویژگی ها و شاخصه های خوب اسماعیلی برشمرد و افزود: با روحیه جهادی و پشتکاری که او دارد بطور یقین این وزارتخانه از حالت فرسودگی و پیری بیرون خواهد آمد.

بصیری در ادامه سخنان خود به برنامه های ارائه شده از سوی محمد مهدی اسماعیلی هم اشاره کرد و گفت: توجه خاص وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع رسانه‌ها و تصمیم به ساماندهی آنها یکی از بهترین بخش‌های برنامه وی به شمار می آید.

توجه خاص به رسانه‌ها از بهترین بخش‌های برنامه وزیر پیشنهادی فرهنگ است

این فعال رسانه ای کشور اضافه کرد: برنامه اسماعیلی برای کاهش چالش‌های رسانه و رفع مشکلاتی که در حوزه قانونی گریبانگیر رسانه‌هاست نشان می‌دهد او عزم جدی برای رفع مشکلات این بخش دارد.

به گفته وی، رسانه‌ها سال هاست با مشکلاتی مواجهند که با یک برنامه ریزی ساده و البته دقیق می‌توان با کمترین هزینه آنها را مرتفع کرد. البته این کار شجاعت و عزم جدی می‌خواهد.

نیت جدی برای حل مشکلات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه

رییس سازمان بسیج رسانه افزود: اسماعیلی در جلسات مختلف تصریح کرده است که نیت جدی برای حل مشکلات دارد و از مشورت‌های خوبی نیز استفاده کرده است.

بصیری افزود: برنامه و سخنان او در سایر حوزه‌ها نیز گویای میل و عزم او برای استفاده از نظر متخصصان است و به دلیل جوانی و پشتکاری که دارد می‌تواند ساختار خسته و کند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کمی تحرک‌ ببخشد.

رئیس جمهوری روز چهارشنبه (۲۰ مرداد) فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که محمد مهدی اسماعیلی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قوه مقننه معرفی شده است.

اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.

عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا وسیما، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی از ۳۰ مردادماه آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

کد201

کد خبر: 29343

منبع: تهران- ایرنا

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0