2 شهریور 1400 - 1:04 ب.ظ

بازدید فرمانده کل سپاه از مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اصفهان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و هیات همراه از پایگاه واکسیناسیون شرق اصفهان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بازدید کردند.

به گزارش یاقوت نیوز، سردار سرلشگر حسین سلامی با همراهی سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و هیات همراه با استقبال پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان وارد این واحد دانشگاهی شد و از مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان مستقر در این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

سردار سرلشگر سلامی در این بازدید اظهار کرد: خوشحالم که با اهتمام صورت گرفته از سوی نهادهای اجرایی در این پایگاه و اقدام جهادی دانشگاه و مشارکت سایر دستگاه ها، به فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت همگانی برای ریشه کنی این بیماری لبیک گفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با گسترش اقداماتی از این دست و همچنین توجه بیش از پیش همگانی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عنوان کارآمدترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری، روند غلبه بر کرونا و رهایی از دست این ویروس منحوس را زودتر طی کنیم.

در این رویداد، پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دستگاه های اجرایی ذیربط در راه اندازی پایگاه واکسیناسیون شرق اصفهان اعم از مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، سپاه ناحیه شرق اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، گزارشی از آخرین وضعیت بیماری و آمار واکسیناسیون انجام شده در این مرکز و سایر اقدامات صورت گرفته در ایام شیوع این بیماری به فرمانده کل سپاه ارائه داد.

 

103

کد خبر: 29320

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0