31 مرداد 1400 - 10:03 ق.ظ

با توجه به فروش واکسن های تقلبی؛ مردم فقط به کلینیک‌های تخصصی اعتماد کنند

مدیر درمان تـامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به خبر توزیع و فروش واکسن‌های تقلبی گفت: مردم فقط به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌ها اعتماد کنند.

دکتر اعتصام پور

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، دکترعلی اعتصام پور با بیان اینکه به دلیل رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی سن مرگ میر بیماران به زیر ۵۰ سال رسیده است، افزود: کمبود دارو نداریم و دارو‌ها به خاطر عوارض شان، کمتر استفاده می‌شوند.
وی افزود: بیمارستان‌های شریعتی و غرضی با دو کلینیک تخصصی حاد تنفسی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و بیماران مشکوک به کرونا ست.
مدیر درمان تـامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به انتشار برخی تصاویر از تجمع بیماران در فضای مجازی، گفت: ماهیچ صف انتظاری در این دو بیمارستان نداریم.
دکتراعتصام پور افزود: بسیاری از دارو‌های ضد کرونا موارد درمان بسیار اندک دارند و بیماران حاد فقط باید با استفاده از اکسیژن، قرص‌های استامینوفن و استراحت در منزل به مقابله با این بیماری بپردازند.
وی از راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی  خبر داد و گفت ساختار فیزیکی مورد نیاز بخش در حال آماده‌سازی است که با تأمین نقدینگی برای پرداخت به پیمانکار پروژه مذکور، ان شاا… اقدامات تکمیلی آماده‌سازی ساختار تا پایان مهرماه 1400 انجام خواهد شد و تجهیز و راه اندازی بخش نیازمند تخصیص اعتبارات مربوط به تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش جراحی قلب، اتاق عمل قلب و ICU قلب می‌باشد که مکاتبات مرتبط با آن صورت پذیرفته است.
دکتر اعتصام پور در خصوص نوبت دهی درمانگاهها و بیمارستان گفت در شرایط شیوع کرونا و به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی شده است که نوبت دهی تلفنی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و برای افزایش دسترسی بیماران و اشغال نبودن خطوط تلفن با روش‌های مختلف، تعداد خطوط تلفن اختصاص یافته به نوبت دهی تلفنی مراکز و نیز خطوط E1 آن و تجهیزات مرتبط در کلیه مراکز توسعه یافته است.
همچنین با استقرار سیستم نوبت دهی تلفنی مرکزی، ظرفیت‌های پذیرش کلیه بیمارستانها و درمانگاههای تأمین اجتماعی استان در سیستم مذکور با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ها توزیع شده است که این امکان را به متقاضی می دهد تا در صورت تکمیل نوبت یک تخصص در درمانگاه یا بیمارستان، متقاضی نوبت، به نوبت‌های همان تخصص در پلی‌کلینیکها و درمانگاههای دیگر دسترسی داشته باشد.

 

103

کد خبر: 29233

منبع: روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0