24 مرداد 1400 - 11:05 ق.ظ

مسئولان کمیته فوتسال با یکدیگر متحد هستند؟

حاشیه های ادامه دار یک جلسه

تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی با حاشیه‌های فراوانی رو به رو شده است.

به گزارش یاقوت وطن ، تیم ملی فوتسال کشورمان از یک ماه دیگر باید کار خود را در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی شروع کند. این در حالی است که این روز‌ها فوتسال کشورمان چندان حال و روز خوشی ندارد. از اختلاف نظر‌هایی که در کمیته فوتسال به وجود آمده گرفته تا تهدید عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) که اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد هر کسی نمی‌تواند در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کار کند بهتر است بساطش را جمع کرده و برود. ماجرا از جایی شروع می‌شود که سه شنبه هفته گذشته قرار بود اعضای کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی در راستای تقویت ملی پوشان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی لیتوانی جلسه‌ای را با ریاست شهاب الدین عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) در محل فدراسیون فوتبال برگزار کنند، اما در این جلسه به غیر از محمدرضا کافی، رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه و علی طاهری به عنوان اعضای کمیته فوتسال، مهرداد سراجی و وحید شمسایی به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته فوتسال در این جلسه شرکت نکردند. همچنین هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال هم در این نشست حاضر نبودند.

جلسه‌ای که قرار بود در راستای تقویت تیم ملی فوتسال برای حضوری پر قدرت در جام جهانی برگزار شود، حالا به نابودی تیم ملی تبدیل شده است. همین موضوع می‌تواند کاملا فضای فوتسال ایران را آن هم در آستانه مسابقات جام جهانی تحت تاثیر قرار داده و تمرکز ملی پوشان کشورمان را بر هم زند. در دوره قبل مسابقات جام جهانی فوتسال که در کلمبیا برگزار شد تیم ملی فوتسال کشورمان توانست به مقام سوم آن بازی‌ها دست پیدا کند. ما زمانی موفق شدیم به این رتبه برسیم که در آن موقع همه مسئولان کمیته فوتسال با یکدیگر اتحاد داشته و به واسطه همین نکته تیم ملی با آرامش خاطر زیاد رتبه سوم جهان را از آن خود کند.

  • مردم توقع دارند ایران را بر بام جهان ببینند

مردم و اهالی فوتسال توقع دارند که تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی به فینال این بازی‌ها صعود کرده و بتواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در هر صورت این قهرمانی به دست نمی‌آید مگر اینکه مسئولان کمیته فوتسال با یکدیگر متحد بوده و بهترین امکانات را در اختیار ملی پوشان کشورمان قرار دهند. همانگونه که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است اگر می‌خواهیم در جام جهانی موفق باشیم همه باید با یکدیگر متحد بوده تا بتوانیم از این طریق کشتی فوتسال را به ساحل امن برسانیم. نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است. فوتسالیست‌های کشورمان در اولین بازی خود باید روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه به مصاف صربستان بروند.

 

 

102

 

کد خبر: 29052

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0