23 مرداد 1400 - 10:06 ق.ظ

معاون راهدازی سازمان حمل ونقل جاده‌ای کشور در اصفهان

یک سال برای جبران عقب ماندگی چندساله اصفهان کافی نیست

رضا اکبری؛ معاون راهدازی سازمان حمل ونقل جاده‌ای کشور، یک سال را برای جبران عقب ماندگی چندساله اصفهان ناکافی دانست و گفت: تا پنج سال پیش رتبه استان اصفهان از نظر میزان اختصاص اعتبار در کشور ۱۵ بود و در حال حاضر رتبه اول را دارد و در سال جاری نیز ۲۰۰ میلیارد تومان مجوز انعقاد قرارداد و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به استان اصفهان اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور در نشست بررسی مسائل ومشکلات محور‌های مواصلاتی استان، مجموع بودجه اختصاصی برای آسفالت راه‌های کشور را به همان میزان اعتبار مورد نیاز برای مرمت راه‌های استان اصفهان دانست و گفت: این استان با هزار کیلومتر راه شریانی حادثه خیز رتبه نخست را کشور دارد و برای مرمت این راه‌ها به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رضا اکبری، مرمت کمربندی اردستان را در اولویت نخست راه‌های استان دانست وافزود: روکش آسفالت این محور به طول حدود ۱۲ کیلیومتر در دولایه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و اجرای کامل آن در پایان شهریور پیش بینی شده است.
وی گفت: همچنین محور ترانزیت اردستان به طول ۴۸ کیلیومتر از نقاط حادثه خیز کمربندی با اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان آبان روکش آسفالت خواهد شد.
معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور به اجرای بخشی از روشنایی کمربندی اردستان اشاره کرد و افزود: اجرای قطعه دوم و سوم این طرح نیز در حال مناقصه است و درصورت نبود پیمانکار، اجرای آن با سازمان راهداری بصورت امانی خواهد بود.
معاون راهدازی سازمان حمل ونقل جاده‌ای کشور، یک سال را برای جبران عقب ماندگی چندساله اصفهان ناکافی دانست و گفت: تا پنج سال پیش رتبه استان اصفهان از نظر میزان اختصاص اعتبار در کشور ۱۵ بود و در حال حاضر رتبه اول را دارد و در سال جاری نیز ۲۰۰ میلیارد تومان مجوز انعقاد قرارداد و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به استان اصفهان اختصاص داده شده است.

206

کد خبر: 29005

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0