10 مرداد 1400 - 10:05 ق.ظ

دوره معرفت رضوی به چهارمین سال خود رسید

چهارمین دوره سراسری معرفت رضوی در سال جاری ویژه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در شهریور 1400 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاقوت وطن، این دوره در سال جاری به صورت برخط و به مدت بیست روز آموزشی می باشد. شرکت کنندگان کتاب های بنیادی ترین اندیشه ها و در بخش فوق برنامه‌ی دوره، کتاب قطب نما را فرا می گیرند.

دوره معرفت رضوی خلاصه و چکیده دوره های طرح ولایت می باشد و از جمله سرفصل های این دوره عبارتند از : معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، حقوق اسلامی، اخلاق اسلامی، فلسفه سیاست و کتاب قطب نما که شامل بیانات رهبری می باشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز معرفت رضوی؛ دوره معرفت رضوی در چهارسال گذشته بیش از هزار دانشجو را آموزش داده و نقش مهمی در فعالیت های فرهنگی توسط دانشجویان در بستر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور داشته است.

بدین صورت که فراگیران منتخب هر دوره، مجوز تأسیس کانون معرفت رضوی در واحد دانشگاهی خود را پیدا می کنند و بستری برای فعالیت های فرهنگی دانشجو محور در واحدها به وجود می‌آورند،همچنین می‌توانند در کارگروه های کانون های تأسیس شده فعالیت های هدفمندی را سازمان‌دهی کنند.

این کانون ها به دلیل آموزش دیدن اعضا توسط دوره‌های معرفت رضوی، هدفمند عمل کرده و از ارزش و اعتبار بالایی برخوردارند.

مهلت ثبت نام چهارمین دوره معرفت رضوی تا 12 مرداد 1400 می باشد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با به سایت https://velayat.iau.ir/ مراجعه فرمایند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی معرفت رضوی به آدرس @marefaterazavi  مراجعه فرمایید.

کد201

کد خبر: 28434

منبع: عصراصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0