9 مرداد 1400 - 12:05 ق.ظ

پادشاهی پرسپولیس در فوتبال ایران:

شادی هواداران پرسپولیس پس از کسب قهرمانی

هواداران پرسپولیس دیشب در آخرین بازی مقابل پیکان با گل های نیمه اول ، شب بی استرسی را تا کسب جام پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس که در بازی قبل با یک کامبک بازی باخته با تراکتوررا با برد شیرین عوض کرده بود با روحیه مضاعف این دیدار را آغاز کرد تا در نیمه اول با گل های عبدی ونورالهی وحفظ نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه به پادشاهی خود در فوتبال ایران ادامه دهد.

هواداران این تیم در شهرهای مختلف ایران پس از این قهرمانی به خیابان ها آمدند تا شادی خود را برای کسب پنجمین قهرمانی با دیگران تقسیم کنند.

در برخی از شهرهای ایران هواداران سرخابی برای ابراز شادمانی خود محل های خاصی را در نظر دارند.به عنوان مثال در شیراز ،آنها بلوار چمران را مبدا ومقصد شادی خود انتخاب می کنند و کاروان شادی آنها در شیراز به معالی آباد و قدوسی و تا فرهنگ شهر ادامه پیدا می کند.

در گچساران کهگیلویه وبویراحمد آنها تنها زیر گذر در مرکز شهر را برای ابراز شادی خود انتخاب می کنند ، دراین محل خودروها در زیر گذر با صدای بوق های ممتد شادی می کنند و هوادران پیاده از بلای زیرگذر در این شادی سهیم می شوند.

در قائمیه مرکز کوه چنار و نورآباد ممسنی میادین ورودی شهر مرکز تجمع هوادارن فوتبالی است و البته دور دور های خودرویی بخش دیگری از این شادی است.

در استان بوشهر نیز هواداران خیابان های ساحلی را برای کاروان های شادی که عموما موتور سواران اکثریت را تشکیل می دهند انتخاب می کنند.

بختیاری ها در چهارمحال و بختیاری و خوزستان با ارائه ویدوهای تولیدی از موسیقی لری و متناسب با قهرمانی پرسپولیس نوعی متفاوت و البته هیجانی تر از شادی بود را با دیگر هواداران پرسپولیس تقسیم می کنند.

کد201

کد خبر: 28379

منبع: راک نیوز

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0