5 مرداد 1400 - 6:55 ب.ظ

شمارش معکوس برای حضور آزادکاران در المپیک

آزادکاران المپیکی کشورمان در حالی روزهای پایانی آخرین اردوی خود را سپری می‌کنند که این تیم روز جمعه راهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.

شمارش معکوس برای حضور آزادکاران در المپیک

آزادکاران المپیکی کشورمان در حالی روزهای پایانی آخرین اردوی خود را سپری می‌کنند که این تیم روز جمعه راهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدتهاست که در اردوهای آماده سازی حضور دارد و حالا به روزهای پایانی پیش از اعزام رسیده است. بدین ترتیب شاگردان غلامرضا محمدی صبح پنج شنبه آخرین تمرین خود را در خانه کشتی تهران برگزار می‌کنند و سپس روز ۸ مرداد ماه تهران را به مقصد توکیو ترک خواهند کرد. طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، آزادکاران المپیکی آخرین تمرین خود را صبح پنج شنبه در خانه کشتی برگزار می‌کند و بعد از یک استراحت کوتاه، صبح جمعه، نرمش و مرور فن را در دستور کار دارد. ملی پوشان کشتی آزاد بعد از این تمرین، جمعه شب راهی فرودگاه شده تا طبق برنامه شب شنبه وارد توکیو شوند. کشتی‌گیران بعد از اسکان در توکیو، کنترل وزن می‌شوند و روز یکشنبه هفته آینده (۱۰ مرداد) باید نخستین تمرین خود را در سالن برگزاری مسابقات پیگیری کنند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حاشیه آخرین اردوی آماده سازی ملی پوشان المپیکی گفت: «امیدوارم بچه‌های ما روی تشک المپیک، همان چیزی باشند که در اردو و تمرینات هستند. یعنی روز خوب‌شان باشند. آزادکاران المپیکی برای مدال زحمات زیادی کشیدند که امیدوارم در این میدان بزرگ هم در حد خودشان کشتی بگیرند.» محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی هم در خصوص پیش‌بینی عملکرد مسافران المپیک معتقد است: «چه در المپیک و چه مسابقات جهانی، هیچ وقت این‌طور نبوده که بگوییم حتماً یک نفر مدال می‌گیرد یا حتماً یک نفر مدال نمی‌گیرد. صحنه ورزش اساساً غیرقابل پیش‌بینی است، ولی به بچه‌ها امیدوارم، چون خوب حمایت شدند، خوب تمرین کردند و از نظر روحی هم خوب هستند.»

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران را رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم تشکیل می‌دهند. غلامرضا محمدی هم به‌عنوان سرمربی و ابراهیم مهربان، عباس حاج‌کناری و حسن طهماسبی به‌عنوان مربیان کادر فنی در کنار آزادکاران خواهند بود. ضمن اینکه محسن کاوه هم به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، این تیم را در توکیو همراهی می‌کند.

 

102

کد خبر: 28225

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0