5 مرداد 1400 - 2:57 ب.ظ

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان:

ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان درحال تکمیل است

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان:

ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان درحال تکمیل است

سیدرضا مرتضویان رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان گفت: ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان با بستری شدن ۹۰ بیمار مبتلا به کووید در حال تکمیل شدن است.

مرتضویان در مورد وضعیت بیمارستان صحرایی اصفهان در موج پنجم کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری، افزود: بیمارستان صحرایی اصفهان در دوران همه گیری کرونا فعال بود و در این مدت هیچ وقت تعطیل نشد. البته فراز و فرودهایی داشت و زمانی که پیک ها را پشت سر می گذاشتیم، تعداد بیماران بستری در این بیمارستان کاهش می یافت و به حدود ۲۰ بیمار می رسید.

وی ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان را یکصد بیمار بستری اعلام کرد و افزود: ظرفیت بیمارستان هم اکنون حدود ۹۰ بیمار بستری است و این ظرفیت تقریبا تکمیل است.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان ادامه داد: امکانات و تجهیزات برای این تعداد بیمار بستری در بیمارستان صحرایی اصفهان داریم و تخت بستری، مانیتورینگ، دستگاه های تنفسی و اکسیژن ساز فراهم است، نیروهای بیمارستان شهید آیت الله صدوقی نیز در این بیمارستان مشغول خدمت رسانی هستند و خدمات لازم به بیماران ارائه می شود.

وی افزود: فعلا نیازی به ایجاد بیمارستان صحرایی جدید در اصفهان نیست و باتوجه به اینکه در جنوب شرق کشور نیز خدمات رسانی می کنیم بیشتر توان خود را برای سیستان و بلوچستان گذاشته ایم که نیروی زمینی سپاه چند بیمارستان سیار و مرکز واکسیناسیون دایر کرده و بیمارستان نبی اکرم (ص) را نیز تقویت کرده و از اصفهان نیز نیروها و تجهیزاتی اعزام شده است.

مرتضویان با بیان اینکه تاکنون بیماری پشت نوبت نمانده و این اتفاق نخواهد افتاد، از مردم خواست باتوجه به وضعیت قرمز اصفهان و افزایش تعداد مبتلایان، با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

کد201

کد خبر: 28223

منبع: ایسنا/اصفهان

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0