3 فروردین 1400 - 8:30 ق.ظ

تیم فوتبال نساجی مازندران عملکرد خوبی در سال ۹۹ نداشت و اکنون یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود.

نگاهی به عملکرد نساجی در لیگ برتر فوتبال/ ناکام‌ترین تیم در سال ۹۹

تیم نساجی در فصل ۹۸- ۹۷ با رتبه دهم لیگ برتر فوتبال را به پایان رساند تا به عنوان یک تیم تازه وارد به لیگ برتر ثبات را تجربه کند و موفق به حفظ سهمیه خود در سطح اول فوتبال کشورمان شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛  تیم فوتبال نساجی مازندران ر سال ۹۹  شرایط ویژه‌ای را تجربه کرد. این تیم شمالی  با کسب جواز صعود در سال۹۷ -۹۶  حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال را تجربه کرد.

 

نساجی‌ها در فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر فوتبال را با رتبه نهم به پایان رساندند. عملکرد نساجی در سال ۹۹ را باید به لیگ نوزدهم و بیستم تقسیم کنیم، چون تفاوت‌های بسیاری بین این ۲ لیگ وجود دارد. نساجی به عنوان تیمی که دومین حضورش را در لیگ برتر فوتبال تجربه می‌کرد، لیگ نوزدهم را با شرایط نسبتا خوبی به پایان رساند. کسب ۸ برد، ۱۴ مساوی و ۸ باخت و قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی یک پایان مناسب برای نساجی  در فصل نوزدهم بود.

البته کار نساجی در فصل بیستم بسیار سخت بود و با توجه به اتفاقاتی که در اول فصل برای این تیم شمالی رخ داد، قائمشهر‌ی ها سال ۹۹ را با شرایط سختی به پایان رساندند. در حال حاضر آن‌ها یکی از مدعیان سقوط به لیگ دسته یک هستند و رقابت تنگاتنگی با ماشین سازی و ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر خواهند داشت.

تغییراتی که نساجی‌ها در کادرفنی خود داشتند تا این لحظه نتوانسته مشکلات آن‌ها را حل کند. آن‌ها در اواخر نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بود که مجید جلالی را جانشین  فاضلی سرمربی قبلی خود کردند.

جلالی تغییرات بنیادی زیادی در تیم نساجی داده است و قید چند بازیکن را زد. در روز‌های پایانی سال ۹۹ شاهد حضور فعال نساجی در بازار نقل و انتقالات بودیم و آن‌ها با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست داده بودند، نفرات متعددی را به خدمت گرفتند تا جا‌های خالی را پرکنند. تاکنون آن‌ها نتوانستند به آنچه می‌خواهند  دست پیدا کنند. به نظر می‌رسد تیم نساجی را باید یکی از تیم‌های ناکام فوتبال ایران در سال ۹۹ بدانیم.

علاوه بر این، در روزهای پایانی سال ۹۹ مجید جلالی از  سرمربیگری نساجی استعفا کرد  و ساکت الهامی جایگزین او شد تا شاید سومین جابه جایی شوکی بر پیکره نساجی وارد کند. 

اتفاقات ویژه تیم نساجی مازندران در سال ۹۹

 

هواداران  نساجی که همواره پشت تیم خود بودند روز‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذراندند و شاهد حضور آن‌ها در تمرینات و ابراز نگرانی‌های آن‌ها بوده ایم. به نظر می‌رسد غیبت طرفداران نساجی در بازی‌های خانگی آن ها عامل مهمی در کسب نتایج این تیم در سال ۹۹ بود.

نساجی به مانند تیم‌های پرطرفدار همانند تراکتور همواره با حضور هواداران خود خطرناک بوده است و کرونا و دوری هواداران از ورزشگاه‌ها لطمات زیادی به این تیم شمالی وارد کرد. اگر بازی‌های این تیم با حضور هواداران برگزار می‌شد، شاید جایگاه  این تیم در انتهای جدول نبود.

تیم نساجی در حالی سال ۹۹ را به پایان رساند که هنوز  اختلافات محمود فکری با مالک باشگاه نساجی در رسانه‌ها مطرح بود که این موضوع نیز لطمات زیادی را به این تیم شمالی  وارد کرد.

به نظر می‌رسد نساجی برای اینکه به روز‌های ایده آل خود برسد باید حواشی را کم کند و  تمرکز خود را بر روی موفقیت بگذارد، در غیر این صورت  شاهد سقوط این تیم شمالی به لیگ دسته یک خواهیم بود.

کد خبر: 27518

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0