4 خرداد 1401 - 2:40 ب.ظ

همدان- منیژه فرهانپور

سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان بزودی راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان  از راه اندازی سایت جدید نمایشگاه خبر داد و گفت: برای تکمیل این سایت ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای فاز نخست باید هزینه شود.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان  از راه اندازی سایت جدید نمایشگاه خبر داد و گفت: برای تکمیل این سایت ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای فاز نخست باید هزینه شود.

حمید گلی‌پور مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در خصوص راه اندازی سایت جدید نمایشگاه، اظهار کرد: برای تکمیل این سایت ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای فاز نخست باید هزینه کنیم.

وی افزود: از سال ۹۳ اقداماتی برای این سایت انجام شده اما به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود و سال ۱۴۰۰ منابع را تعریف کرده و از سهامداران خودمان تقاضای آورده نقدی داشتیم و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سهامداران گرفتیم همچنین منابع بلاعوضی از سازمان توسعه و تجارت تهران و نمایشگاه بین المللی تهران دریافت کردیم.

 

گلی‌پور با اشاره به مساحت ۲۰ هکتاری این سایت، خاطرنشان کرد: با تکمیل این سایت ما بزرگترین نمایشگاه غرب کشور را در استان همدان خواهیم داشت و ساخت فاز دوم به زودی آغاز می‌شود همچنین پارک اقوام برای نخستین بار در کشور، در دست طراحی است که یک کار فرهنگی خواهد بود. وی با بیان اینکه نمایشگاه تا یک ماه آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، بیان کرد: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به صورت آزمایشی از فردا با نمایشگاه گل و گیاه، آغاز به کار می کند. وی با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد، گفت: ما به سمت نمایشگاه کاملاً تخصصی می‌رویم تا به صنعت استان و کشور، کمک کنیم. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان، ادامه داد: برخی نمایشگاه‌ها در تمام استان‌ها برگزار نمی‌شود و ما امسال، نمایشگاه های تخصصی در حوزه های صنعت آب و برق را خواهیم داشت.

 

گلی‌پور با بیان اینکه در تقویم سال جاری ۲۵ نمایشگاه را تدارک دیدیم، یادآور شد: در سال‌های گذشته تمام نمایشگاه‌ها را خودمان اجرا کردیم اما هم اکنون در تلاش هستیم این نمایشگاه‌ها به مجریان متخصص ملی واگذار شود. وی با اشاره به تغییر در نحوه تبلیغات نمایشگاه، تصریح کرد: در تبلیغات تغییرات مهمی به وجود آمده و نمایشگاه گل‌ و گیاه آخرین نمایشگاهی است که تبلیغ آن با کارتن پلاست، انجام خواهد شد و با وجود اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها بیش از ۷۰ درصد اطلاع رسانی‌ها توسط کارتن‌پلاست انجام می‌شده، برای حرفه‌ای شدن تبلیغات از بیلبورد استفاده خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان با بیان اینکه مکانی برای مطبوعات در سایت جدید در نظر گرفته شده است، افزود: از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار یک نمایشگاه فرهنگی دیگر، استقبال می‌کنیم.

کد خبر: 69936

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0