5 خرداد 1401 - 1:00 ب.ظ

35 درصد از بازار اصفهان به لحاظ تجهیزات برق ایمن سازی شده اند

از سال گذشته تاکنون حجم طرح های انجام شده در بازار اصفهان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان انجام شده است ،که با اقدامات انجام شده 35 درصد از بازار اصفهان به لحاظ تجهیزات برق ایمن سازی شده اند

 

از سال گذشته تاکنون حجم طرح های انجام شده در بازار اصفهان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان انجام شده است ،که با اقدامات انجام شده 35 درصد از بازار اصفهان به لحاظ تجهیزات برق ایمن سازی شده اند

مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع برق اصفهان ازمهمترین اقدامات انجام شده در این شرکت را طرح ساماندهی محور بازاربزرگ اصفهان عنوان کرد و افزود:درمحدوده این شرکت 28 بیمارستان مستقر است که هر یک از این نقاط نیاز به شبکه های برق جدید دارند ، یکی از این نقاط در بیمارستان امیر المومنین (ع) بود. در جلساتی که با رئیس این بیمارستان داشتیم موافقت شد که جهت تقویت برق و شبکه برق رسانی این بیمارستان دو فیدره شود .

سید علیرضا عریضی افزود: در این طرح کابل فشار متوسط زمینی روغنی فرسوده به طول 500 متر بین پست شماره 356 کوچه لت تا پست 357 بیمارستان امیر المومنین (ع) و پست 355 آزمایشگاه مهدیه تعویض شد .همچنین کوبیکل های کمپکت پست 357 و اتوماسیون پست 356 جهت افزایش قدرت مانور و کاهش انرژی توزیع نشده مجهز به کوبیکل های اتوماسیسون شد.

وی ادامه داد: هزینه این طرح بالغ بر 4 میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است .

وی در ادامه از تجهیز پست زمینی خطیب در خیابان آذر خبر داد و گفت:در این طرح برای افزایش ظرفیت شبکه جهت نیرو رسانی و رفع افت و ولتاژبرق مشترکین برای تامین برق پایدار،طرح تجهیزپست زمینی با انجام فیدر گیری مناسب از 560 متر کابل کشی فشار متوسط و 160 متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی در کوچه های نیلفروش زاده و تاج اصفهانی انجام شد. وی بیان داشت:هزینه این طرح بالغ بر1.5 میلیارد تومان بوده است .

وی با اشاره به برنامه های این امور برای اجرای اصلاح شبکه فشار ضعیف در بازاراصفهان گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده در بازار اصفهان تجهیز پست سرای ملک التجاربود که در این طرح اصلاح ساختار شبکه با استفاده از تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدارانجام شد همچنین اصلاح و تعویض کابل سرویس انشعاب مشترکین، اصلاح شبکه داخل بازار به طول 700متر وکابل کشی فشار متوسط و فشار ضعیف بازار قیصریه و سرای ملک التجاراز دیگر برنامه های انجام شده دربازاربزرگ اصفهان بود.

عریضی افزود:اقدامات انجام شده برای تجهیز پست سرای ملک التجار درچهار مرحله اجرا گردید که شامل نصب ترانس، کابل کشی فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی داخل سرای ملک التجار و برکناری شبکه فرسوده و ناایمن بود.

وی هدف ازاجرای تجهیز پست سرای ملک التجار را اجرای طرح جامع بازار تاریخی اصفهان و ایجاد ظرفیت شبکه عنوان کرد وافزود: با تجهیز پست سرای ملک التجارو کابل کشی فشار ضعیف جهت تعدیل بارفیدرهای پست های همجوار وتابلوهای بازار قیصریه انجام شد و با ایمن سازی و رفع خطر شبکه فشار ضعیف سیمی که از پشت بام بازار کفاشها بصورت خطرناک عبور و شبکه داخلی سرای ملک التجاررا تغذیه می کرد حذف و اصلاح شبکه با کابل خودنگهدار بهمراه تعویض پایه های فرسوده و نصب چراغ W 20 LEDانجام شد.

مدیرامور برق منطقه یک شرکت توزیع برق اصفهان محدوده این منطقه را شامل 20 کیلومتر مربع عنوان کرد که ازشمال به خیابان فروغی تامیدان باهنر، ازمیدان باهنرتامیدان قدس وخیابان سروش تامیدان احمدآباد، ازشرق به خیابان بزرگمهر تا پل بزرگمهر ،ازجنوب به رودخانه زاینده رود ازپل بزرگمهرتا پل مارنان و ازغرب منتهی به خیابان های خرم وخیام تامیدان جمهوری می شود.

وی با اشاره اینکه امور مرکز دارای 150 هزار 893مشترک می باشد افزود:مهمترین فعالیت های اجرایی اصلاح شبکه در بازاراصفهان شامل تعویض 50 دستگاه کنتور، اصلاح 380دستگاه جعبه انشعاب،اصلاح 55 دستگاه تابلوی توزیع پیاده رویی، اخطاربه بیش از 2هزارمشترک در بازار و توزیع یک هزار بروشور آموزشی در بازارمی باشد.

وی تاکید کرد: از سال گذشته تاکنون حجم طرح های انجام شده در بازار اصفهان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان انجام شده است ،که با اقدامات انجام شده 35 درصد از بازار اصفهان به لحاظ تجهیزات برق ایمن سازی شده اند و حدود 70 درصد از بازار اصفهان نیاز به ایمن سازی دارد که نیاز است در این زمینه بازاریان با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر: 69998

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0