10 خرداد 1401 - 9:45 ق.ظ

۳۵ هزار موقعیت شغلی تا پایان ۱۴۰۱ بخش خصوصی به مردم معرفی می شود

بنیان گذار یک سامانه استخدام نیروی انسانی گفت: در دو سال گذشته موقعیت‌های شغلی در صنعت استخدام کشور ۲ برابر شده است و ما توانستیم تعداد موقعیت های شغلی معرفی شده خود را ۶ برابر کنیم؛ همچنین برآورد می شود که تا، ۳۵ هزار موقعیت شغلی معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مقداد ولایی بنیان گذار یک سامانه استخدام نیروی انسانی در سومین گردهمایی مدیران منابع انسانی اظهار داشت: هر فعالیت اقتصادی که انجام می شود برای اینکه به موفقیت برسد باید با عشق، لذت و توجه به نیازهای مشتریان و متقاضیان انجام شود.

وی افزود: بدون هیچ هزینه ای به افراد کمک می کنیم که بتوانند برای خود کسب و کار ایجاد کنند یا  اگر به دنبال یافتن شغل، تغییر شغل یا یا ارتقاء موقعیت شغلی خود باشند به آنها کمک می شود.

بنیان گذار یک سامانه استخدام نیروی انسانی ادامه داد: در دو سال گذشته موقعیت‌های شغلی در صنعت استخدام کشور 2 برابر شده است که ما توانستیم تعداد موقعیت های شغلی معرفی شده خود را 6 برابر کنیم؛ همچنین برآورد می شود که در انتهای سال 1401، 35 هزار موقعیت شغلی را به مردم معرفی‌کنیم.

وی تصریح کرد: با دانشگاه های تهران و شریف در حال همکاری هستیم تا دانشجویان پایان نامه های را در حوزه کاریابی ارائه دهند.

بنابراین گزارش هادی محمد آبادی بنیان گذار یک سامانه استخدام نیروی انسانی نیز در این مراسم اظهار داشت: سهم از بازار آگهی‌های استخدامی در میان سامانه‌های استخدام نیروی انسانی و اینکه چه تعداد نیروی انسانی برای یافتن شغل به آنها مراجعه می کند یا چه تعداد کار فرما در آن مشارکت دارند، باعث می شود که یک پلتفرم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در یک سال اخیر 9 میلیون رزومه برای استخدام به ما ارسال شده است و 29 هزار و 38 سازمان با ما همکاری دارند که شامل برند های مختلفی می شود به طوری که 450 هزار دنبال کننده در شبکه های اجتماعی داریم.

بنیان گذار یک سامانه استخدام نیروی انسانی ادامه داد: بر اساس این اقدامات، فرصت های برابری برای استخدام معلولین در کشور ایجاد شد و کار فرمایان در زمان ارائه موقعیت های شغلی مشخص می کنند که این شغل امکان استفاده از معلولان در آن وجود دارد یا خیر که این  امر باعث استخدام طیف وسیعی افراد جویایی کار شده است.

مهرداد باستانی پور مدیر ارشد منابع انسانی یک سازمان نیز در این شرکت در این نشست اظهار داشت: در دوران کرونا به دلیل محدودیت های که وجود داشت، شرکت های مختلف برای حفظ نیروی کار خود با چالش های جدی مواجه بودند و کسب و کار بسیاری از شرکت ها با مشکل مواجه شده بود اما شرکت های که نیروی انسانی خود را حفظ کردند توانستند کسب و کار خود را نیز ادامه دهند.

وی افزود:اقتصاد کشور از تغییرات نرخ ارز و تعرفه های گمرکی و مشکلات مختلف دیگر باعث شده که بسیاری از کسب و کارها به حاشیه بروند اما در این شرایط نیز کسب و کار های مختلف می توانند از طریق گفتگو کردن از ظرفیت های هم استفاده کنند.

کد خبر: 70185

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0