26 دی 1400 - 10:36 ق.ظ

گسترش همکاری های پژوهشی مشترک میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی

با حضور مسئولان و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و مدیران ارشد مجتمع فولاد مبارکه، زمینه های مختلف توسعه همکاری ها در حوزه های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و طرح پویش بررسی شد.

به گزارش یاقوت نیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: برگزاری این نشست، فتح بابی شد برای تسریع در عملیاتی کردن زمینه های همکاری میان دانشگاه و صنعت فولاد که این تعاملات می تواند افق روشنی در آینده علمی، تحقیقاتی و اقتصادی صنعت و دانشگاه ترسیم نماید.

پیام نجفی بیان کرد: در این جلسه در خصوص مسائلی همچون اجرای طرح پویش و اشتغال دانشجویان، معرفی دانشجویان بورسیه رشته معدن جهت کارورزی به معاونت معدنی فولاد مبارکه، کاربردی نمودن کلیه دوره های آموزشی و پژوهشی و همچنین آمادگی کلیه مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای همکاری های فی مابین بحث و تبادل نظر شد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال این مجتمع عظیم صنعتی و تولیدی در زمینه تعامل با دانشگاه و انجام حمایت های مالی و لجستیکی تصریح کرد: طبق توافقات حاصله در این نشست، شروع طرح بزرگ همکاری پژوهشی برون دانشگاهی در زمینه اکتشاف و مطالعات زمین شناسی در قالب ایجاد بانک اطلاعات و کتابخانه مغزه  نگاری با همکاری دو سویه و برای اولین بار در ایران و با حضور کارشناسان معدن و زمین شناسی دانشگاه آزاد استان و فولاد مبارکه بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

مدیر بخش اکتشاف فولاد مبارکه اظهار کرد: مجتمع فولاد مبارکه، آمادگی خود در خصوص حمایت های مالی و معنوی از تاسیس رشته های دانشگاهی و تخصصی مطابق با نیازهای شرکت فولاد مبارکه در زمینه اکتشاف، معدنکاری و فرآوری مواد معدنی را اعلام می دارد.

علیرضا رضایی با اعلام استقبال مدیران این مجتمع تولیدی از این تعاملات افزود: گسترش همکاری های پژوهشی مشترک میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند برای آینده کشور عزیزمان مفید بوده و در خصوص حل مشکلات پژوهشی و تحقیقاتی مجتمع و اشتغال دانشجویان و عملیاتی کردن و حضور اعضای هیات علمی در بخش صنعت و تولید بسیار موثر است.

در پایان، هیئت اعزامی کارخانه فولاد مبارکه از آزمایشگاه‌های تجزیه شیمیایی ، مطالعات کانی شناسی و پتروگرافی دانشگاه و همچنین از محل در نظر گرفته شده برای اجرای طرح جدید پژوهشی آمادگی و مغزه نگاری بازدید کردند.

کد خبر: 47439

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0