24 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

کی‌روش: بازی با روسیه را بررسی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درباره بازی با تیم ملی روسیه برنامه‌هایمان را بررسی می‌کنیم و تا زمانی موضوعی حتمی نشده نمی‌توان به قطعیت درباره آن صحبت کرد.

کارلوس کی‌روش روز پنجشنبه در حاشیه دومین تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: می خواستم عذرخواهی کنم ابتدا برای اینکه زمان تمرین را تغییر دادیم و ممنون که تشریف آوردید تا پاسخگوی سوالات شما باشم

وی افزود: در روز دوم اردو هستیم و امیدوارم اسامی را بعد از تمرین امروز اعلام کنم عملکرد تمامی بازیکنان را چه لژیونرها و چه بازیکنان داخلی را رصد می کنیم و فردا لیست اردوی اتریش را اعلام می کنیم.

کی‌روش اظهار داشت: این قدم اول ما در را جام جهانی است، تمام تلاشمان را می کنیم چه داخل زمین و چه خارج از زمین،  مراتب شکر و تقدیر خودم و کادر را به دلیل فرصت مجددی که به ما دادند تشکر کنیم تا به رویای هواداران برسیم.

وی گفت: مسئولیت ما این است که بتوانیم شرایط را ارتقا بدهیم و پیشرفت کرده و همیشه رو به جلو حرکت کنیم. ما در حال تدوین یک برنامه کامل هستیم و وقتی این برنامه به تایید فدراسیون رسید آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شناختش از حریفان ایران در جام جهانی عنوان کرد: به عنوان یک مربی حرفه‌ای از پیشرفت همه تیم‌ها شناخت دارم و همه آنها در حال رشد هستند. ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با آمادگی کامل مقابل حریفانمان قرار بگیریم.

وی در مورد کری خوانی انگلیسی‌ها برای تیم ایران گفت: کری خوانی انگلیسی‌ها همان احساسی است که من هم دارم و خدارا شکر که قرار است با این تیم بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و ایران هم یکی از بهترین تیم های‌آسیا و به همین خاطر که ما اینجا هستیم.

کی‌روش درباره انتخاب دستیارانش و اینکه گفته شد قرار است نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه شود، اظهار داشت: در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم. نه تنها در خصوص کادر بلکه درباره تجهیزات و امکانات و بازیکنان هم در حال بررسی و کار هستیم. من انتخاب اول و دوم و سوم ندارم؛ من به جز نکونام انتخاب دیگری ندارم.

وی افزود: البته باید به صورت شفاف بگویم که نکونام سرمربی باشگاه است و مسئولیت‌های سنگینی دارد و در نهایت باید اتفاقی رخ دهد که به نفع دو طرف باشد. هنوز چیزی قطعی نشده، اما اعتقاد دارم بهترین راهکار را پیدا خواهیم کرد.

​​سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان عنوان کرد: بازی با سنگال و اروگوئه قطعی شده و این ۲ تیم را خیلی خوب می‌شناسم. چون در چند وقت اخیر مقابل آنها حضور داشتم. درباره پیشنهاد تیم ملی روسیه برنامه‌هایمان را بررسی می‌کنیم و در صورت قطعی بودن آن، صحبت خواهیم کرد و باید بازی‌هایمان را بر اساس یک برنامه‌ریزی تعیین کنیم.

کد خبر: 74499

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0