27 آذر 1400 - 8:27 ق.ظ

کسب جایگاه شایسته تقدیر ویژه نماز توسط شرکت توزیع برق اصفهان

مهندس حمید رضا پیر پیران تصریح کرد: دیدارهای چهره به چهره در نماز جماعت فضای معنوی زاید الوصفی را ایجاد می کند و به ما آموزش می دهد که خدمت بی منت را برای مردم توسعه و گسترش دهیم.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان، مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در نشستی که با تمام ائمه جماعات این شرکت و دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان برگزار شد به اهمیت نماز جماعت اشاره کرد و گفت: در آیات و روایات به برپایی نماز اول وقت و جماعت تاکید شده است و چرا که غیر از آثار فردی، آثار اجتماعی نماز جماعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پاداش های عظیمی برای آن بیان شده است که موجب می شود روحیه همدلی در کارکنان افزایش یابد.

پیرپیران خاطر نشان کرد: نماز فقط محدود به برگزاری نماز جماعت نمی شود بلکه ترویج و ترغیب به یادگیری مفاهیم نیز بسیار مهم است و به دنبال خود نظم و انضباط را ایجاد می کند مهمترین نظم و انضباط را می توان از مکتب نمازیاد گرفت، زیرا انجام نماز در اوقات معین و مخصوص، آداب نماز در مورد نیت، قیام، رکوع و سجود و جای گرفتن هر موضوعی از نماز در محل خود، علاوه بر آثار مفیدی که در روح انسان می گذارد، موجب نظم و انضباط در زندگی خواهد شد.

وی ابراز داشت: اقامه نماز جماعت در کنار همدلی و وحدت به سالم سازی جامعه نیز کمک می کند و هر شخصی در هر قسمتی که مسئولیت دارد متعهد تر به اجرای فرایندهای اداری خود خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: استجابت دعا و آرامش نیز از دیگر برکات نماز جماعت است که انسان را به مقامی خواهد رساند و به عبارتی نماز جماعت زندگی انسان را بیمه می کند و در کنار آن تواضع و فروتنی را به انسان آموزش می دهد چرا که در نماز جماعت رییس و مرئوس معنی ندارد وهمگی در یک صف در کنار یکدیگر سر به سجده می گذارند و در مقابل ساحت حضرت حق سرتسلیم فرود می آورند.

در ادامه جلسه حجه الاسلام رنجبر دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز اشاره کرد و گفت: به حمد ا… با دستور مقام معظم رهبری برای تمام ادارات فرصت اقامه نماز جماعت فراهم شده است و مدیران باید تلاش کنند در ان ساعت جلسات کاری خود را به ساعتهای دیگر موکول کنند.

گفتنی است: شرکت توزیع برق اصفهان در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان جایگاه شایسته تقدیر ویژه را از آن خود کرد و لوح تقدیر آن توسط دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به مهندس حمید رضا پیرپیران تقدیم شد.

103

کد خبر: 31585

منبع: روابط عمومی توزیع برق اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0