4 مرداد 1401 - 6:00 ب.ظ

ژاوی: جای گواردیولا و کرویف را بگیرم؟ من شاگرد پپ هستم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: نمی‌خواهم جای مربیان موفق پیشین باشگاه را بگیرم. دچار این میزان غرور نیستم.

بارسلونا در سال‌های اخیر روند نزولی طی کرده است اما از میانه فصل گذشته که «ژاوی» هدایت این تیم را برعهده گرفت، شرایط تا حدودی تغییر کرد و هواداران به آینده تیم امیدوار شدند. بسیاری او را با اسطوره‌های باشگاه مقایسه می‌کنند و منتظر ظهور یک تیم رویایی جدید هستند.

ژاوی در گفت و گو با سایت آ.اس درباره اینکه آیا رویای گرفتن جای «پپ گواردیولا» را دارد؟ اظهار کرد: اینگونه نیست. نمی‌خواهم جای پپ یا «یوهان کرویف» را بگیریم. آنها دشمن من نیستند. من شاگرد پپ هستم و رویایم قهرمانی بارسلوناست. دچار این غرور نیستم که جای پپ و یوهان را بگیرم.

وی درباره اخباری که درباره بازگشت «لیونل مسی» به بارسلونا منتشر می‌شود، گفت: او بازیکن تیم دیگری است و نمی‌توانیم او را در تیم خود داشته باشیم. رئیس باشگاه هم به این موضوع اشاره کرده است.

ژاوی درباره بازیکنانی که در برنامه‌های فصل آینده او جایی ندارند گفت: تنها راه پیش روی آنها جدایی است. این بازیکنان باید راهی برای این کار پیدا کنند. نظرم را واضح به آنها گفته‌ام. باشگاه هم تلاش می‌کند به آنها کمک کند. این بازیکنان پیش از این هم می‌دانستند که شانسی برای بازی در بارسلونا ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشند.

سرمربی بارسلونا درباره علاقه بازیکنان برای پیوستن به این تیم گفت: بازیکنان از بزرگی باشگاه و صحبت واضح با آنها حرف می‌زنند. هدف امسال ما این است که به اوج بازگردیم. برای متقاعد کردن بازیکنان، برنامه تیم را به آنها می‌گویم و کاری می‌کنم که حس کنند برای ما مهم هستند.

کد خبر: 72629

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0