24 بهمن 1401 - 6:00 ب.ظ

جدیدترین فیلم وودی آلن در جشنواره برلین رونمایی می‌شود

«کودتای شانس» فیلم جدید وودی آلن که پنجاهمین اثر بلند این کارگردان آمریکایی محسوب می‌شود، هفته پیش رو در بازار فیلم اروپا در جشنواره فیلم برلین به خریداران عرضه می‌شود.

به دنبال انتشار نخستین تصویر از کودتای شانس – Coup de Chance که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، کمپانی وست‌اند فیلمز – WestEnd Films اعلام کرد که با همکاری Gravier Productions پنجاهمین فیلم بلند وودی آلن و نخستین فیلم فرانسوی زبان را به خریداران بین‌المللی در بازار فیلم اروپا در برلین معرفی خواهد کرد.

این فیلم اثری در ژانر هیجان‌انگیز آمریکایی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی وودی آلن است. لو د لااژ، ملویل پوپو، والری لمرسیه، نیلز اشنایدر، السا زیلبرشتاین، باربارا گوئناگا، گرگوری گدبوآ، آن لوآره، سارا مارتینز، گیوم د تونکودک و آرنو ویارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وودی آلن پیشتر و در ژوئیه ۲۰۲۲ اعلام کرد که کارگردانی یک فیلم هیجان‌انگیز فرانسوی زبان را بر عهده خواهد داشت.

در سپتامبر ۲۰۲۲، والری لمرسیه، نیلز اشنایدر، لو د لااژ و ملویل پوپو به بازیگران فیلم پیوستند و به این فیلم اضافه شدند.

تاکنون تاریخ دقیقی از اکران این فیلم که فیلمبرداری آن در اکتبر ۲۰۲۲ آغاز شده در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۳ اکران جهانی شود.

فیلم جدید وودی آلن در برلین به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود

آلن این پروژه را با امتیاز نهایی – Ponto Final: Match Point محصول سال ۲۰۰۵ مقایسه کرده است.

این فیلمساز آمریکایی ممکن است همچنان برای بسیاری در آمریکا شخصیت غیر ارادی باشد، اما توزیع‌کنندگان بین المللی احتمالا برای دیدن فیلم جدیدش سر و صدا خواهند کرد.

به گفته آلن، کودتای شانس داستانی عاشقانه همراه با شور و خشونت دارد که در پاریس معاصر اتفاق می‌افتد.

این فیلم که در سراسر پاریس و تا حدودی هم در حومه این شهر فیلمبرداری شده، پیرامون رابطه عاشقانه بین دو جوان که دوستان قدیمی هستند و به خیانت و در نهایت جنایت تبدیل می شود، شکل می‌گیرد.

کودتای شانس بار دیگر آلن را با ویتوریو استورارو فیلمبردار برنده اسکار کافه سوسایتی و یک روز بارانی در نیویورک پیوند می‌دهد.

کد خبر: 75344

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0