22 بهمن 1400 - 11:37 ق.ظ

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، ایام خجسته دهه فجر و سالگرد چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را به ملت ایران و خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت.

به گزارش یاقوت نیوز،

متن پیام به این شرح است:

“به نام خدا

گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن،‌ گرامیداشت طلوع دوباره اسلام و امید آفرینی مستضعفان و مظلومان سراسر جهان است که امام دل ها با نفس مسیحای خود در سال ۱۳۵۷ آن را در کالبد یکایک  مسلمانان جهان دمید.

۲۲بهمن، فرصتی است مغتنم تا در ایام خجسته ولادت دو گوهر ناب خلقت، امیر المومنین حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، یاد و خاطره دلاور مردانی  را گرامی بداریم که  با خون سرخشان، نهال آرمان‌های بلند نهضت جهانی اسلام را آبیاری کردند.

امیدوارم به میمنت ایام الله دهه فجر، و درذیل توجهات امام عصر(عج) و با همگامی و همراهی معاونین، مدیران، مشاوران و کلیه کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا، در کنار موفقیت های بی نظیر  بیمه آسیا در سه سال اخیر، با تاسی از رهبر معظم انقلاب و  به پاس خون شهدا و سردار دل ها،  با حضور انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس  را جاویدان داشته و بیعت خود را ابدی سازیم.

اینجانب ضمن تبریک توفیقات درخشان بیمه آسیا، در چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲بهمن، پیروزی غرور آفرین مردم بر طاغوت را به پیشگاه امام عصر(عج)، روح پرفتوح امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت سرافراز ایران اسلامی و تمامی خدمتگزاران عرصه های مختلف، به ویژه حوزه اقتصادی کشور و خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک و تهنیت عرض می  نمایم.

مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

کد خبر: 48713

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0