5 تیر 1401 - 2:01 ب.ظ

پول دریافتی از خریداران نهاده‌ دامی در بانک بلوکه شده

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به دریافت ۱۱۰۰میلیارد تومان پول از مردم توسط یک شرکت و عدم‌تحویل نهاده به آن‌ها گفت: مجموعه پول دریافتی از خریداران نهاده‌های دامی در بانک کشاورزی بلوکه شده و موجود است.

عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در میز اقتصادی خبر ساعت ۱۴ شبکه یک با موضوع «تأخیر در تأمین نهاده‌ها»، تصریح کرد: حوزه امنیت غذایی اعم از تخصیص و تأمین نیازهای سفره مردم با وزارت جهاد کشاورزی است و در زمان حاضر سه میلیون تن نهاده در بنادر وجود دارد.

عسکرزاده با اشاره به اینکه حدود ۵۰ شرکت، تأمین نهاده‌ها را به‌عهده دارند، افزود: وضعیت جنگ روسیه و اوکراین سبب اختلال در تأمین نهاده‌ها توسط این شرکت‌ها شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به خبر دریافت ۱۱۰۰ میلیارد تومان پول از مردم توسط یک شرکت و عدم تحویل نهاده به آن‌ها گفت: پول دریافتی از خریداران نهاده‌های دامی از شرکت‌ها در بانک کشاورزی بلوکه شده و موجود است.

عسکرزاده با اعلام تأمین حدود ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تن نهاده از ۴۹۰ هزار تن نهاده‌ها گفت: در تلاشیم با تسریع در روند ترخیص از بنادر کشور، تا پایان تیرماه نهاده‌ها به دامداران تحویل داده شود.

وی تأکید کرد: یکی از محدودیت‌های گمرکات شمال موضوع حمل‌ونقل است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد بخشی از نهاده‌ها را از جنوب تأمین کنیم.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تغییر در سامانه بازارگاه، اعلام کرد: اصلاحات سامانه بازارگاه تا پایان مرداد و اوایل شهریور ماه عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: 71373

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0