30 بهمن 1400 - 2:24 ب.ظ

پرونده جنجالی گل گهر دوباره خبرساز می شود!

با اعلام عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، پرونده بازیکن گابنی گل گهر و کسر امتیاز این تیم به سود استقلال، سپاهان و پیکان دوباره بررسی می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از مهر،

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده «اریک باگناما» بازیکن گابنی و غیر مجاز گل گهر سیرجان، این تیم را در سه مسابقه‌ای که از این بازیکن استفاده کرده بود، ۳ بر صفر بازنده کرد.

به این ترتیب تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان که باگناما برابرشان به میدان رفته بود، سه امتیاز گرفتند و معادلات جدول لیگ برتر به هم خورد.

چند هفته بعد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم که درخواست تجدیدنظر خواهی گل گهر برای شکستن رای را در دستور کار قرار داد، این بخش از رای کمیته انضباطی یعنی کسر امتیاز از گل گهر را تایید کرد.

با این حال انتشار یک فایل صوتی منسوب به غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال به ابهامات درباره نحوه صدور رای علیه گل گهر دامن زد و فشارها را روی فدراسیون بیشتر کرد.

در این فایل صوتی رفیعی به صورت مستقیم در پروسه رای دادن کمیته انضباطی دخالت می‌کند و توصیه‌هایی به رئیس این کمیته می‌دهد.

در این فایل صوتی و به گفته رفیعی، فدراسیون فوتبال هم در ماجرای صدور مجوز بازی برای بازیکن گل گهر مقصر بوده است.

هرچند کمیته استیناف درخواست دادخواهی بازگشت امتیاز به تیم گل گهر را رد و رای کمیته انضباطی را تایید کرد اما حالا احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث بررسی و واکاوی مجدد این پرونده را پیش کشیده است؛

آن‌هم درست یک روز بعد از برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و استعفای مشاور حقوقی اش.

اصولی که با برنامه «ورزشگاه» در شبکه پنج گفتگو می‌کرد، در واکنش به دخالت غلامرضا رفیعی در این پرونده گفت: یک فایل صوتی منتشر شد که جای تاسف دارد.

باید به صورت مستقل این موضوع دقیق بررسی و واکاوی و اگر نیاز به تجدیدنظر است انجام بشود.

با استناد به صحبت‌های اصولی می‌توان پیش بینی کرد که این پرونده جنجالی دوباره خبرساز بشود و چه بسا بررسی مستقل و دقیق آن رای جدیدی را به دنبال داشته باشد؛ رایی که ممکن است حتی به پس گرفتن امتیازات سپاهان، استقلال و پیکان ختم شود.

 

کد خبر: 49036

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0