25 بهمن 1401 - 3:30 ب.ظ

ولاسکو و تحمیل رفقا به والیبال ایران

سرمربی آرژانتینی و اسبق تیم ملی والیبال ایران همچنان به فدراسیون والیبال مشاوره می‌دهد؛ مشاوره‌هایی که هیچ کدام از آنها به نفع والیبال ایران نبود.

به گزارش یاقوت نیوز، خولیو ولاسکو تاثیرگذارترین مربی خارجی تاریخ والیبال ایراناست؛

هر چند به لحاظ کسب نتیجه عملکردی ضعیف‌تر از مربی‌ای همچون کواچ داشت.

او در طول‌ سال‌هایی که هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده داشت توانست این تیم را به لحاظ فنی ارتقا دهد. عملکرد ولاسکو چنان به چشم آمد که تیم ملی آرژانتین از وی تقاضای همکاری کرد و این مربی هم به این بهانه که کشورش به او احتیاج دارد از هدایت تیم ملی ایران کناره‌گیری کرد.

از آن زمان تا به امروز ارتباط فدراسیون والیبال با او قطع نشده و ولاسکو در طول این سال‌ها هر زمان که فدراسیون والیبال به دنبال مربیان خارجی بوده از این مربی مشاوره گرفته که آخرین مورد این مشاوره‌ها، معرفی کمپدلی بوده است.

او پیش از این لوزانو و سیچلو را هم به فدراسیون والیبال معرفی کرده بود و نقطه مشترک بین این ۲ مربی و همچنین کمپدلی، ناکامی هر ۳ نفر آنهاست. جالب اینکه کمپدلی به واسطه ارتباط خانوادگی که با ولاسکو داشت به فدراسیون والیبال ایران توصیه شد.

ولاسکو تا زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران فعالیت می‌کرد به واسطه مسئولیتی که داشت همه تلاشش را برای موفقیت این تیم به کار بست؛ اما هیچ دلیلی وجود ندارد که او همچنان دلسوز والیبال ایران باشد.

مسئله مهم برای ولاسکو، پرزنت مربیانی است هموطن یا رفقا و دوستان او هستند و قطعا در این میان خیر و صلاح والیبال ایران اهمیتی برای این مربی نخواهد داشت.

ای کاش فدراسیون والیبال به این نتیجه رسیده باشد که ولاسکو دلسوز والیبال ایران نیست و هیچ دلیلی قانع‌کننده‌ای برای اینکه این فدراسیون او را مشاور امین و معتمد خود بداند وجود ندارد.

کد خبر: 75424

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0