10 اسفند 1400 - 7:00 ب.ظ

وزارت امور خارجه اوکراین حملات موشکی وحشیانه و گلوله باران مناطق مسکونی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه اوکراین حملات موشکی وحشیانه و گلوله باران بی رویه مناطق مسکونی و زیرساخت های غیرنظامی در شهرهای اوکراین توسط فدراسیون روسیه را به شدت محکوم می کند.
ما به خانواده هایی که عزیزان خود را به دلیل جنگ ویرانگری که رئیس جمهور پوتین علیه مردم اوکراین به راه انداخته اند، صمیمانه تسلیت می گوییم.
اوکراین عمیقا متاسف است که یک دانش آموز هندی قربانی گلوله باران نیروهای مسلح روسیه در خارکف شده است.

این وزارتخانه عمیق ترین همدردی خود را با دولت هند و بستگان آن مرحوم ابراز می دارد. ما آماده ارائه کمک های لازم به سفارت هند برای بازگرداندن جسد یک شهروند هندی هستیم.
این شهروند چینی همچنین در یکی دیگر از شهرهای اوکراین به دلیل حملات مرگبار روسیه مجروح شد.
شهروندان اوکراینی و خارجی گروگان تجاوزات مسلحانه روسیه به اوکراین شده اند.
ما از همه دولت های خارجی می خواهیم که از رئیس جمهور پوتین بخواهند که فوراً جنگ خود در اوکراین را متوقف کند. این به ما امکان می دهد تا وضعیت را تثبیت کنیم

و بیشتر بر ایمنی و امنیت جمعیت از جمله دانشجویان خارجی تمرکز کنیم.
این وزارتخانه مایل است تکرار کند که هیچ تبعیضی بر اساس نژاد یا ملیت وجود ندارد، از جمله در مورد عبور از مرزهای دولتی توسط اتباع خارجی.

با توجه به شرایط شدید امنیتی، رویکرد اولین خدمت اولی برای همه ملیت ها اعمال می شود، به استثنای برخی استثناهای بشردوستانه برای زنان و کودکان مجاز است.

ما از نزدیک با آژانس‌های مربوطه اوکراین کار می‌کنیم تا حمایت از شهروندان خارجی از جمله دانشجویانی را که مایل به بازگشت به کشورهای خود یا مهاجرت به کشورهای ثالث به دلیل تهاجم نظامی روسیه هستند، افزایش دهیم.

کد خبر: 54591

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0