9 خرداد 1402 - 4:00 ب.ظ

ورمزیار: استقلال از نظر مهره و انگیزه به پرسپولیس برتری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت:‌ آبی‌پوشان برای کسب جام‌حذفی انگیزه زیادی داشته و از نظر مهره نیز شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارند. با این شرایط استقلال شایسته قهرمانی است و امیدوارم بازیکنان بتوانند یک جام را به هواداران هدیه بدهند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار فینال جام‌حذفی، اظهار داشت: با توجه به این که دو تیم در جام‌حذفی به میدان می‌روند به نوعی شاهد بازی مرگ ‌و زندگی هستیم و باید دید در پایان این دیدار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران فوتبال یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را ببینند و این موضوع دور از دسترس نیست. در چند سال اخیر بازی‌های زیبا کم دیده‌ایم اما با این شرایط می‌توان انتظار یک بازی خوب را از سوی تیم‌ها داشت.

کاپیتان اسبق استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان به دلیل عدم موفقیت در لیگ برتر انگیزه مضاعفی برای کسب جام دارند، گفت: اگر استقلالی‌ها همان اتحاد و همدلی که در بازی‌های پایانی لیگ داشتند را حفظ کنند بدون شک در این بازی عملکرد متفاوتی را از آنها شاهد خواهیم بود و هواداران یک بازی خوب همراه با کسب جام را خواهند دید.

ورمزیار در توصیه‌ای به بازیکنان استقلال تاکید کرد: بازیکنان باید با اقتدار به زمین بروند و تنها به یک هدف فکر کنند. باید اتفاقات گذشته را فراموش کرد و تنها به فکر جام و تصاحب آن بود. استقلال می‌تواند قدرت و اقتدار خود را در این بازی به رخ بکشد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد ماندن ساپینتو در این تیم هم گفت: او زحمت خود را کشیده اما باید دید در پایان چه نتایجی رقم خواهد خورد. معتقدم هنوز اظهار نظر در این خصوص زود است و باید اجازه داد تا تکلیف جام حذفی هم معلوم شود تا بعد از آن با یک بررسی دقیق و تحلیل کامل، در خصوص او و کارهایی که کرده، تصمیم‌گیری شود.

دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه فردا چهارشنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر: 76873

نویسنده: علی شریفی

منبع: ایرنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0