3 آبان 1400 - 8:25 ق.ظ

استانداراصفهان مطرح کرد:

نقش مهم داستان‌های ناگفته در بازشناسی هویت اصفهان

استانداراصفهان درمراسم رونمایی از ویدئوهای داستان‌‌های ناگفته اصفهان از اقدامات کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان و کلیه دست اندرکاران تهیه ویدئوهای داستان‌های ناگفته اصفهان تقدیرکرد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در این مراسم گفت: با ساخت ویدئوهای داستانی علاوه بر بازشناسی هویت از دست رفته نصف جهان، فرهنگ و هنر اصفهان جایی در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.
رییس شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید از داشته‌های اصفهان برای هویت‌بخشی آن بهره گرفت از اعلام آمادگی استانداری برای نشر ویدئوهای تهیه شده خبرداد.
**توجه ویژه به حوزه گردشگری از رویکردهای مهم اتاق نسل سوم است
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد خجسته حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) و خوش آمدگویی به مقامات حاضر در جلسه به تشریح سیرتحول پارلمان بخش خصوصی اصفهان از اتاق نسل یک به اتاق نسل سه پرداخت.
مسعودگلشیرازی، با تاکید براینکه اتاق نسل سوم حوزه مسئولیت اجتماعی و سرمایه گذاری در راستای بهبود محیط کسب و کار استان و ارتقای سطح زندگی شهروندان را در رئوس برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: پارلمان بخش خصوصی اصفهان درحقیقت پایه گذار و مبدع این حرکت در کشور بوده است و این مورد به عنوان پارادایمی در اتاق‌های بازرگانی کشور موردتوجه قرارگرفته است.
وی انجام اقداماتی در راستای بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه و افزایش درآمد سرانه مردم ازطریق مطالبه گری، پیگیری و بعضا سرمایه گذاری در پروژه‌های زیربنایی استان را به عنوان عامل محرک در کامیابی جامعه و افزایش امید به زندگی از جمله اقدامات حوزه مسئولیت اجتماعی اتاق اصفهان نام برد. گلشیرازی ورود به حوزه گردشگری را نیزاز مصادیق بارز اقدامات اتاق نسل سوم عنوان و تصریح کرد: در اسناد بالادستی صنعت گردشگری نه تنها در سطح ملی بلکه در استان به عنوان اولویت اول اقتصادی مطرح بوده که لازم است این حوزه با برنامه ای منسجم  و هماهنگ توسعه یابد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان شکل‌گیری کمیسیون گردشگری، تعریف برند شهری، ایجاد شرکت توسعه گردشگری با مشارکت فعالان این عرصه وتسهیل‌گری پارلمان بخش خصوصی اصفهان را از جمله اقدامات پارلمان بخش خصوصی اصفهان برای کمک به توسعه صنعت گردشگری نام برد و افزایش درآمد سرانه استان ناشی از گردشگری را ماحصل این اقدامات عنوان کرد.
دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان یکی از مهم‌ترین راهکارهای برقراری عدالت اجتماعی، محرومیت زدایی و انتفاع دهک‌های پایین جامعه را توجه به صنعت گردشگری بیان و ابراز امیدواری کرد رونمایی از داستان‌های ناگفته اصفهان با حضور نخبگان بخش خصوصی در کنار مدیران اجرایی، سیاستگذاران و اصحاب رسانه، اتفاق مبارکی را در تاریخ گردشگری استان و کشور رقم زند.

 

103

کد خبر: 30410

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0