22 دی 1400 - 1:26 ب.ظ

نشست تعاملی ارتقاء سواد مخابراتی اصحاب رسانه استان اصفهان

نشست تعاملی ارتقاء سواد مخابراتی اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور جمعی از مسئولین مخابرات منطقه اصفهان و اصحاب رسانه استان در محل خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، فرشته صبائی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه ضمن تشکر از همکاری مدیریت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه در جهت برگزاری این جلسه گفت: هدف از این جلسه آشنایی ضمنی اصحاب رسانه و مطبوعات با مفاهیم اولیه مخابراتی در بخش های مختلف ثابت، سیار و سرویس های باند پهن است که می تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش این عزیزان در مواجهه با مفاهیم عرصه ارتباطات داشته باشد.
گفتنی است در این جلسه حمیدرضا عسگری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان، بهنام میرزا رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار، شاهین ملک زاده رئیس اداره فروش خانگی تلفن ثابت، هادی عطار زاده رئیس اداره خدمات پس از فروش و امیر کلانتر رئیس اداره فروش خانگی به ایراد سخن پرداختند.
لازم به ذکر است، این نشست همزمان به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی بازپخش میشد و تعدادی از اصحاب رسانه نیز از این طریق در جلسه حضور یافتند.
کد خبر: 47249

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0