نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» به شرکت مس اهدا شد
شرکت ملی مس در «هفدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی» و «هجدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران»، موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» و تندیس روابط عمومی برتر در «بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی» و «روابط عمومی بحران» شد.
به گزارش یاقوت نیوز، «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، کارشناسان روابط عمومی ایران و استادان بینالمللی، در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
در بخش «روابط عمومی بحران» بر اساس رأی هیئت داوران «هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، مدیریت راهبردی و خلاقیت در کار تندیس روابط عمومی برتر به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس تعلق گرفت.
همچنین در بخش «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» شرکت مس به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد و از محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی به پاس خلاقیت و فعالیت های ارزشمند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر بعمل آمد.
شایان ذکر است در «هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی»، دارابی قائممقام وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت معدن علی سخنرانی کردند.
- روابطعمومیهای مس سرچشمه، شهربابک و سونگون برتر شدند
همچنین در «هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران» (سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی) مجتمع مس سرچشمه نیز با رأی هیئت داوران در بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی» و «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» موفق به دریافت لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» شد.
مجتمع مس سونگون نیز توانست در 3 بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی»، «برنامهریزی ارتباطی» و «اطلاع رسانی» بر اساس نظر هیئت داوران، لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» را دریافت کند.
علاوه بر این، مجتمع مس شهر بابک در این دوره از جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران» در بخش «ارتباطات رسانه ای» و «ارتباطات فرهنگی» موفق به اخذ تندیس «روابط عمومی برتر» شد.
منبع: یاقوت نیوز
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد