2 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

نخستین رویارویی مربی و شاگرد در نیوکمپ

بارسلونا و منچسترسیتی در یک بازی خیریه برای مبارزه با بیماری ALS مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند؛ این صف‌آرایی به‌نوعی نخستین رویارویی شاگرد و مربی در نیوکمپ هم محسوب می‌شود.

بازی دوستانه و خیریه ۲ تیم منچسترسیتی و بارسلونا که امشب ۲۴ بامداد آغاز خواهد شد، برای ادای احترام به «خوان کارلوس اونزوئه» مربی سابق بارسلونا که دستیار سابق و دوست قدیمی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که از حدود ۲ سال پیش با بیماری ALS دست‌وپنجه نرم می‌کند، برگزار می‌شود. ضمن اینکه عواید این بازی هم صرف کمک به مبارزه با این بیماری خواهد شد.

نکته حائز اهمیت دیگر این بازی، رویارویی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با ژاوی هرناندز است که زمانی نه‌چندان دور مربی و شاگرد بودند و گولاردیولا پس از انتصاب شاگردش به‌عنوان سرمربی بارسا با اشاره به پراستعداد بودن وی، گفته بود: ژاوی وارث من یا شخص دیگری نیست بلکه او خودش است.

نخستین رویارویی مربی و شاگرد در نیوکمپ

حال در بازی دوستانه و خیریه امشب نیوکمپ، هر دو مربی برای اولین‌بار روی نیمکت با یکدیگر روبرو خواهند شد؛ فوتبالی که در آن هجومی بودن و مالکیت توپ مطرح نیست، به‌ طور کلی آنها طرف‌دار طرح ۴-۳-۳ هستند، اگرچه این ۲ این سیستم را برای بازی با سه بازیکن عقب‌تر در برخی بازی‌ها تغییر داده‌اند. هر دو مطالبه‌گر هستند و نبضشان برای آن می‌زند.

شباهت‌های بین این دو سرمربی از زمانی که لوئیس فن خال در سال ۱۹۹۸ ژاوی را به تیم اصلی رساند، ریشه دارد؛ حال ۲ سبک تقریباً یکسان امروز در نیوکمپ مقابل هم قرار می‌گیرند. باید ببینیم چه کسی پیروز می‌شود، حتی اگر فقط یک بازی دوستانه باشد.

نخستین رویارویی مربی و شاگرد در نیوکمپ

البته استقبال خوب هواداران را نباید نادیده گرفت چنانچه بر اساس اخبار منتشر شده تا کنون ۷۶ هزار بلیت فروخته شده است زیرا همگان چشم‌انتظار دیدن تقابل دو نفر از بهترین گلزنان جهان یعنی لواندوفسکی و هالند هستند که یکی دیگر از جذابیت‌های این دیدار خواهد بود.

نخستین رویارویی مربی و شاگرد در نیوکمپ

کد خبر: 73710

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0