15 دی 1400 - 11:06 ق.ظ

در یازدهمین رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور؛

نحوه توسعه کسب و کارها از طریق ورود به فضای دیجیتال تشریح شد

سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه با همکاری واحد خدمات به اعضا، امور تشکل‌ها و دفاتر منطقه‌ای رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور با موضوع«توسعه کسب و کارها با ورود به فضای دیجیتال» را برگزار کردند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از  روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در ابتدای این رویداد حمید منتظرالقائم، سرپرست سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه به ارایه توضیحاتی درخصوص طرح‌های سرای نوآوری و نحوه ارائه خدمت به اعضاء پارلمان بخش خصوصی اصفهان پرداخت.
در ادامه سیدمحمدرضا میراحمدی با اشاره به سرعت تغییرفضای کسب و کارها گفت: شروع انقلاب دیجیتال حدود 50 سال پیش بوده است و پس از آن فضای وب توسعه یافت. در سال 2000 نیز فضاهای اجتماعی ایجاد شدند و اکنون در قلب انقلاب دیجیتال قرارداریم و عدم تطابق با این انقلاب مشکلات زیادی را برای صاحبان کسب و کار ایجاد خواهد کرد.
رئیس دپارتمان تولید محتوا درفضای دیجیتال سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان هدف از ایجاد دپارتمان تولید محتوا درفضای دیجیتال را کمک به فعالان اقتصادی برای تولید محتوا درفضای دیجیتال و آشنایی با تکنیک‌های این فضا عنوان و اظهار کرد: تولیدمحتوا، وب سایت‌ها، عکاسی صنعتی، برندسازی دیجیتال، تبلیغات، ویدئو مارکتینگ، سئو و … از جمله خدمات قابل ارایه در این دپارتمان هستند.
میراحمدی با بیان اینکه برای ورود به فضای دیجیتال رسانه‌های مختلفی در دسترس است، فضای وب، استفاده از ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و موبایل را از جمله این رسانه‌ها معرفی کرد.
رئیس دپارتمان تولید محتوا درفضای دیجیتال چهار گزینه برای ورود به فضای وب را وب سایت‌های رسمی شرکت‌ها و وب سایت‌های فروشگاهی، وبلاگ و استفاده از پتانسیل تبلیغات در فضای وب معرفی کرد و به ارایه توضیحاتی درخصوص منافع و محدودیت‌های هریک پرداخت.
میراحمدی بر انتخاب دقیق ابزار مناسب هر کسب و کار تاکید کرد و گفت: وب سایت رسمی برای اعتبار بخشی به کسب و کارها و بیزینس‌های B2B بسیار توصیه شده  ولی برای کسب و کارهای کوچک علیرغم تحمیل هزینه‌های زیاد بازدهی لازم را نخواهد داشت.

وی وب سایت‌های فروشگاهی را مناسب کسب و کارهایی که تمایل به توسعه کانال‌های فروش خود دارند دانست و ادامه داد: فعالیت در وبلاگ‌ها سریع‌ترین و موثرترین راه حضور در فضای وب می‌باشد.
رئیس دپارتمان تولید محتوا درفضای دیجیتال سرای نوآوری اتاق بازرگانی با بیان اینکه ایمیل‌ها علیرغم هزینه پایین نسبت به سایر کسب و کارها، از دقت زیادی برخوردار نیستند، افزود: ایمیل برای ارایه خدمات تخصصی و کسب و کارهای  B2B موثر است.
میراحمدی لینکدین را برای کسب و کارهای B2B توصیه کرد و افزود: پادکست‌ها یا رادیوهای اینترنتی نیز به سرعت در حال محبوب شدن هستند و در برند سازی شخصی و کسب و کارهای آموزشی بسیار موثر است.
وی در ادامه  درباره نحوه تولید محتوا در فضای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی توضیحاتی ارایه داد.

کد خبر: 46930

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0