15 دی 1400 - 2:03 ب.ظ

میدکو مهمترین ضلع توسعه استان کرمان

یاقوت نیوز- آیین تودیع و معارفه مدیر مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور علی صادق زاده فرماندار، مدیرعامل میدکو (هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاور میانه) و مدیرعامل زیسکو (شرکت فولاد زرند ایرانیان) برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرماندار زرند در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه (س)، با بیان اینکه اخلاص و کار برای خدا بزرگترین درسی بود که حاج قاسم سلیمانی به ما داد، گفت: شاخصه اخلاص سردار دل‌ها باعث شد که شهید سلیمانی عزیز کشور و جهان اسلام شود.
صادق زاده با اشاره به اینکه امروز از عزت و اقتدار گرفته تا امنیت و آرامش را مدیون و مرهون شهدا هستیم، افزود: در سایه این امنیت و آرامش توانسته ایم گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف خصوصا در بخش صنایع و اقتصاد مقاومتی برداریم.
وی، پورمند مدیر عامل میدکو را شخصی فداکار، مخلص و مرد میدان دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی کشور، گفت: مجموعه میدکو و شرکت فولاد زرند ایرانیان در شهرستان، با عمل جهادی و در راستای خودکفایی کشور دست به اقدامات بزرگی در حوزه رونق و جهش تولید زدند و ثمره این کار‌های بزرگ، اشتغالزایی برای هزاران جوان برومند زرندی بوده که پس از این تشکیل خانواده دادند.

فرماندار زرند با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌های جدی که مجموعه مدیریتی و اجرایی شهرستان زرند از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران خصوصا در حوزه افق جدید توسعه کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان خواهند داشت، میدکو را مهمترین ضلع توسعه استان کرمان معرفی کرد.
بر اساس این گزارش طی آئینی از زحمات مرتضی سالاری مدیر سابق مجتمع فولادسازی زرند ایرانیان تقدیر و مجید فیض بخشیان به عنوان مدیر جدید این مجتمع معرفی شد.

کد خبر: 46944

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0