22 آبان 1400 - 8:32 ق.ظ

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد:

مولد های برق ۱۳ دستگاه حیاتی، مهم، ضروری و حساس دراصفهان آزمون شدند

دهمین رزمایش سراسری تست آماده بکاری مولد های برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شهراصفهان با حضور مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز، معاون بهره برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در حاشیه این رزمایش با اشاره به اینکه در هفته پدافند غیر عامل مانور ارزیابی آماده به کار مولد های اضطراری، براساس دستورالعمل وزارت نیرو جهت ارزیابی مراکز حساس و ضروری استان، به اجرا در آمد گفت: این رزمایش در راستای امادگی دستگاه های حساس، مهم و حیاتی در مواجه با زمان های قطعی برق است تا بتوانند با راه اندازی دیزل ژنراتور های خود وقفه ای در راستای خدمت رسانی به مردم نداشته باشند.

حمید رضا آقایی، با اشاره به اینکه در هر سال ۲ بار رزمایش سراسری تست اماده بکار مولد های برق اضطراری در مراکز حساس، مهم و حیاتی برگزار می شود و ما پس از پایان این رزمایش ۲ ساعته نتایج ان را به شرکت توانیر و همچنین داستگاه های ذی ربط اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: در دهمین رزمایش سراسری تست آماده بکاری مولد های برق اضطراری ۱۳ دستگاه شامل، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، پایانه مسافربری کاوه، شرکت ایرانسل، اداره کل هواشناسی استان، شرکت برق منطقه ای، شرکت گل دارو، تصفیه خانه شهرک صنعتی جی، شرکت پمپاژ آب دستگرد، باغ رضوان، ساختمان شهرداری مرکزی، مرکز دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای و استانداری اصفهان شرکت دارند.

وی افزود: این رزمایش با رمز مقدس یا امام رضا(ع) در سراسر کشور آغاز شد و روند بررسی و نظارت بر نحوه در مدار قرار گرفتن مولد های برق اضطراری از طریق کنتور های هوشمند رصد می شود.

وی ادامه داد: از میان ۵۱۴ دستگاه حساس، مهم، حیاتی و ضروری مستقر در اصفهان ،۲ دستگاه حیاتی،۱۱ دستگاه حساس،۷۵ دستگاه مهم ،۱۳۳ دستگاه ضروری و ۲۹۳ دستگاه عادی هستند که از این تعداد ۴۶۹ دستگاه دارای مولد برق اضطراری هستند و ۴۵ دستگاه فاقد مولد برق هستند.

آقایی تصریح کرد: بعد از تجریه و تحلیل های مولد های برق در دستگاه های مربوطه مشخص شد که ۶۶ دستگاه مولد دارای اشکال در دستگاه ها وجود دارد و ۵۱ مولد در دستگاه ها متناسب با میزان مصرف نبود که تمامی این بررسی ها به دستگاه های مربوطه ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: در این رزمایش ۱۳ تیم که شامل ۴۰ نفر نیروی عملیاتی است شرکت دارند.

 

103

کد خبر: 30934

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0