30 دی 1400 - 5:05 ب.ظ

معاون امورمعادن و فرآوری وزارت صمت از مجتمع چادرملو بازدید کرد

رضا محتشمی پور ضمن بازدید از مجتمع معدنی چادرملو با حمید جهانی معاون امور معادن و فرآوری چادرملو و فرهاد آذرین فر مدیرکل حوزه مدیرعامل دیدار کرد.

به گزارش یاقوت نیوز، در این بازدید محتشمی پور از نزدیک در جریان فعالیتهای معدن چادرملو قرار گرفت و از تلاش مدیران و کارگران این مجموعه قدردانی نمود.

در ادامه جهانی با اشاره به اینکه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیش از ۷ هزار نفر نیروی کار مستقیم و بالغ بر ۴۲ هزار نفر به‌طور غیرمستقیم نقش قابل

توجهی در تولیدات اقتصاد کشور ایفاء می‌کند.

با توجه به تقاضای بالا از چادرملو برای تامین ماده اولیه، خواستار اخذ پهنه‌های معدنی از سازمان‌های ذی‌ربط شد تا پهنه‌های اکتشافی مناسبی را در اختیار مجموعه چادرملو قرار دهند.

جهانی ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرعامل شرکت و اعضاء هیئت مدیره افزود: با حمایت این عزیزان مجوز طرح های بزرگ صنعتی شامل، واحدهای گندله

سازی، آهن اسفنجی، کنسانتره سنگ آهن، تولید ورق و فولادهای آلیاژی، اجرام و آجر نسوز، ذوب و کلاف فولادی و نیروگاه خورشیدی مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص منابع مالی این طرح ها نیز گفت: برای اجرای اين پروژه ها بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بينی شده است که‌ بخش اعظم آن

از محل تسهیلات و اعتبارات بانکی، حمایت سهامداران، درآمد حاصل از فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی موجود و تدابیر و فنون مدیریتی تامین می گردد.

کد خبر: 47686

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0