16 شهریور 1401 - 8:00 ق.ظ

مشترکان تنها ۱۵ روز فرصت برای بهره‌مندی از مشوق‌های برق دارند

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: مشترکان صنعت برق تنها ۱۵ روز دیگر فرصت دارند تا با کاهش مصرف از مشوق‌های برق برخوردار شوند.

به نقل از روابط عمومی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، «حمیدرضا پیرپیران» در نشست سراسری  تداوم برنامه‌های پیک‌سایی (Demand response) تا پایان فصل گرم افزود: تداوم همکاری ها به ویژه در بخش اداری تا پایان فصل گرم ضرورت دارد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی، ادامه همکاری ها در سراسر کشور ضروری است.
معاون هماهنگی توزیع توانیر  با بیان اینکه  نباید با تصور اتمام فصل پیک، از پایش شبکه غافل شد گفت: نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و شبکه‌های توزیع به طور مداوم از ابتدای فصل گرم تحت فشار مصرف شدیدی بوده و به همین دلیل باید همچنان دقت در مصارف و بهره‌برداری تاسیسات مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر در مدار بودن دیزل ژنراتورها در سراسر کشور ادامه داد: از فردا در صورت نیاز، کشاورزان به صورت محدود همکاری خواهند داشت.
معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین به فرصت مشترکان خانگی در استفاده از مشوق‌ها نیز اشاره کرد و گفت: براساس قانون، مشترکان بخش خانگی تنها تا پایان شهریور ماه فرصت بهره‌گیری از مشوق‌ها را دارند و حتی می‌توانند در این فرصت ۱۵ روزه، با کاهش مصارف خود و رساندن آن به زیر الگو، به میزان خوبی از صنعت برق طلبکار شوند.
در این نشست همچنین «محمد علی اکبری» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر نیز با تقدیر از همکاری مردم، صنایع، کشاورزان با برق  و تلاش‌های پرسنل صنعت برق در تأمین پایدار برق گفت: موفقیت در تامین برق تابستانی در حالی ایجاد شد که هیچ مدیری خارج از صنعت وارد برق نشد و این نشان‌دهنده توان بالای فنی و مدیریتی همکاران در مجموعه برق است.
علی اکبری همچنین خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌های مدیریت بار براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده مدت زمان خاصی دارد، اما فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این خصوص، هیچگاه زمان خاصی نداشته و ندارد و این کار باید با همان توان و تلاش روزهای ابتدایی پیک، ادامه یابد.

کد خبر: 74190

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0