13 دی 1400 - 2:14 ب.ظ

مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بندر انزلی برگزار شد

دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندر انزلی ، جمعی از مدیران سازمان و شهرستان انزلی و... در مصلی بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، جانشین قرارگاه ثارالله و از همرزمان شهید قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: امروز به برکت اقدامات شهید سلیمانی در منطقه محور مقاومت عربستان و اسرائیل را محاصره کرده است و اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به فلسطین را داشته باشد موشک‌های جبهه مقاومت تل آویو را مورد هدف قرار می‌دهند.
سردار حسین نجات با بیان اینکه امروز محور مقاومت در تلاش برای بیرون راندن آمریکا از منطقه است، ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی با تشییع با شکوه سردار و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها دو سیلی محکم از جمهوری اسلامی خوردند و جمهوری اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی ابهت آمریکا را با شجاعت در منطقه درهم شکست به نوعی که آنها نتوانستند جوابی بدهند.
وی با اشاره به کمین رزمندگان اسلام برای انتقام از کسانی که دستور ترور سردار سلیمانی را داده بودند افزود: شهید سلیمانی می‌دانست که آمریکایی‌ها به قصد چپاول ثروت و انرژی و تسلط بر بازار مصرف منطقه و همچنین فروش سلاح‌های پسمانده خود در منطقه حضور داشته و نیت پلید آنها جلوگیری از بیداری اسلامی منطقه بود و انتقام واقعی روزی است که مسلمانان جهان شاهد بیرون راندن کامل آمریکایی‌ها از منطقه باشند.
کد خبر: 46851

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0