25 فروردین 1401 - 8:50 ق.ظ

با حضور مسئولان استانی:

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اصفهان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با حضور مسئولان استانی و روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان اصفهان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز،

با حضور نمایندگانی از نهادها و مقامات عالی رتبه استانی، مراسم تکریم محمدجواد فرهنگ مدیرکل سابق و معارفه علی حنایی‌نژاد مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

گفتنی است محمدجواد فرهنگ جزء نخستین دانش آموختگان رشته حقوق و اولین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بوده که به مدت 28 سال در سمت‌های مختلف حوزه حراست این واحد دانشگاهی حضور داشته و آخرین سمت وی، مدیرکل این حوزه به مدت 10سال از بهمن ماه سال 1391 تا کنون بوده و اخیرا با حکم دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت سرپرست جدید مرکز حراست دانشگاه آزاد منصوب شده است.

علی حنایی‌نژاد نیز دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت فرهنگی است که پیش از این در سمت‌هایی همچون کارشناس اداره کل حراست واحد به مدت 10 سال و مدیرکل امور اداری به مدت 5 سال به صورت متناوب و در دو دوره 2 و 3 ساله انجام وظیفه کرده است.

کد خبر: 68250

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0