3 خرداد 1402 - 8:00 ق.ظ

مدیر روابط‌عموی و مدیرکل جدید هنرهای تجسمی معارفه شدند

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای تجسمی و روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی‌زاده در آیین معارفه خود اظهار داشت: در این دوره تمام اهتمام خود و همکارانش برای پیشبرد اهداف اداره کل هنرهای تجسمی بر اساس اسناد راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: در این دوره از تجربیات مدیران گذشته نیز استفاده و کارهای خوبی که آنها آغاز کرده‌اند تکمیل خواهد شد.

خراسانی‌زاده تصریح کرد: قرار نیست همه امور از ابتدا پیگیری و اجرا شود.

مدیرکل جدید هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین تمام حوزه‌ های تجسمی مانند گرافیک، کاریکاتور، نقاشی، سفالگری، مینیاتور و…در فرایند اجرای امور قرار خواهد گرفت .

آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید هنرهای تجسمی و مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن نشست‌های این معاونت برگزار شد.

در این آیین، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تودیع عبدالرضا سهرابی، محمد خراسانی‌زاده را به عنوان مدیرکل جدید این اداره منصوب کرد.

همچنین معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تودیع مسعودالله یاری مدیر قبلی مرکز ارتباطات و رسانه این معاونت، محمدباقر صنیعی‌منش را به عنوان مدیر جدید این بخش منصوب کرد.

مدیر روابط‌عموی و مدیرکل جدید هنرهای تجسمی معارفه شدند

در ابتدای مراسم، سالاری با بیان تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، با تشکر از زحمات سهرابی حضور وی در اداره کل هنرهای تجسمی را همراه با زحمات و برکات فراوان دانست و گفت: امیدوارم معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد از تجربیات وی بهره‌مند شود.

معاونت امور هنری با کمترین حواشی مواجه شد

سالاری همچنین حضور مسعود الله‌یاری در سال گذشته را بسیار مفید ارزیابی و بیان کرد که با کمک‌های وی معاونت امور هنری با کمترین حواشی مواجه شد.

الله‌یاری نیز در صحبت‌های خود از معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت اعتمادی که به او شده بود تشکر و برای دوره جدید مدیریت ارتباطات معاونت هنری آرزوی موفقیت کرد.

فضای رسانه و ارتباطات معاونت هنری باید با یک برنامه تحولی مواجه شود

محمدباقر صنیعی‌منش نیز با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به اصحاب رسانه گفت: عرصه ارتباطات و رسانه هنر در سالیان اخیر دچار تغییر و تحولات زیادی شده است اما فضای رسانه و ارتباطات معاونت هنری باید با یک برنامه تحولی مواجه شود.

وی افزود: چراکه برخی از حوزه‌های مختلف هنر کمتر مورد توجه قرار دارد. از سوی دیگر باید امور ارتباطات معاونت هنری کنش‌گر باشد و صرفاً به اطلاع‌رسانی نپردازد.

سالاری در پایان به مدیران جدید دستور داد تا بر اساس وظایف مندرج در احکام آنها، امور محوله را با جدیت پیگیری کنند.

کد خبر: 76646

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0