5 خرداد 1401 - 7:30 ق.ظ

مدافع تیم ملی در دوراهی سپاهان و پرسپولیس؟

یکی از بازیکنان سرشناس مدنظر پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.

 

مدتهاست که از دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بازیکنی نام برده می‌شود که پرسپولیسی‌ها روی او نظر دارند و حتی قبل از پیوستن او به سپاهان هم خیلی‌ها کار او با پرسپولیس را تمام‌شده می‌دانستند اما این بازیکن ترجیح داد در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد. در شرایطی که در بازار شایعات، اسماعیلی‌فر به پرسپولیس لینک شده و او را یکی از خریدهای تابستانی یحیی گل‌محمدی می‌دانند، این بازیکن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که هنوز برنامه‌اش برای فصل بعد مشخص نشده و معلوم نیست او در سپاهان می‌ماند یا از این تیم جدا خواهد شد. اسماعیلی‌فر قبل از هر چیز شایعه مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته حتی یک کلمه هم با این تیم صحبت نکرده است.

دانیال که سپاهان به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده، درباره آینده‌اش گفته است:” جدا از بحث مالی، تیمی را انتخاب خواهم کرد که بدانم مرا به چیزی که می‌خواهم نزدیک‌تر می‌کند. تیم‌های اول تا سوم لیگ تقریبا به یک اندازه پول می‌دهند و اختلاف مالی زیادی وجود ندارد. سعی می‌کنم تیمی را انتخاب کنم که فصل بعد از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری داشته باشم. من ۲ سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر نرسیدیم، تصمیم دیگری می‌گیرم.

اسماعیلی فر از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در ۲۲ بازی ۲ گل برای پیام صنعت آمل به ثمر رساند. همچنین او دو فصل به‌طور قرضی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ برای تراکتور به میدان رفت و در ۴۹ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ عضو تیم ذوب آهن بود تا اینکه در سال ۲۰۲۰ به سپاهان اصفهان پیوست.

کد خبر: 69966

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0